Gå til innhold

Bader alle babyen om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bader han alltid om morgenen...vet ikke helt hvorfor, men.. Er liksom blitt sånn... Sikkert fordi jeg selv pleier å dusje om morgenen..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bader henne hv. kveld, på md ren pysjamas, få en matbit og retyt i senga. rundt kl 20. så sover hun til mellom 3-5. Jeg liker selv å dusje om kveldene.

Skrevet

Erlend bader hver kveld, og har gjort det så godt som hver dag siden han var en uke gammel.

Gjør det for å få gode, trivelige leggerutiner, og fordi barn ofte blir døsige av å bade, og derfor sovner lettere.

Dusjer selv hver morgen, og da blir han ofte med i dusjen;)

Skrevet

Vi bader han om kvelden. Men ikke hver kveld nei. Han hadde tendens til tørr/ atopisk hud når han var spebarn og derfor bader vi han ikke hver kveld.

Skrevet

Her dusjer dem en til to ganger i uken og da om morgenen. Om sommeren hender det blir en kjap tur i dusjen om kvelden også. Avhengig av hvor skitten eldstemann er.

Det anbefales ikke å bade dem så ofte derfor har vi ikke gjort dette til en del av kveldsrutinene.

Skrevet

vi bader han om kvelden 1-2 ganger i uken + babysvømming en gang i uken. De små trenger ikke å bades hver dag, for man skal ta vare på fettlaget de har i huden. og de blir jo ikke akkurat møkkete. Vi har god vask på morgenen

Skrevet

Jepp, bader han om kvelden. Jeg har gjort det til en del av leggingen.. Men bruker de fleste dagene kun rent vann..Har oppi litt olje en gang iblant..Men bader ikke så lenge.. Ofte bare 5 min.. Er på babysvømming en dag i uken, så da bare legger jeg han når vi kommer hjem da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...