Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Jeg satte inn nuvaring i går...hadde kjempeforventninger til det, men fikk ikke til å skyve den opp, bare noen cm (ikke så langt opp som en tampong),. Nå når jeg er på do, kjenner jeg den i åpningen. Skal det være slik?? Eller er det bare slik nå siden jeg har mensen? Har jeg gjort noe galt, eller er jeg rett og slett bare for slapp? He he Andre med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Jeg brukte nuvaring en god stund. Den skal ikke være i åpningen nei, den skal skyves ganske langt opp. Men det kan skje at den sklir ned av og til, da er det bare å skyve den på plass igjen. Tror nok ikek du er for slapp, men at du ikke har skyvd den langt nok inn. Jeg var kjempefornøyd med nuvaringene. Merket ikke at den var der, og mannen merket ikke noe til den når han var inni meg heller. Dessuten slipper man jo å huske på piller;)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Ja er sjeleglad jeg slipper å tenke på piller, og spiral er helt uaktuelt. Forstår ikke helt hvordan jeg skal få den lenger inn jeg....hm, får kanskje gjøre et nytt forsøk, den "slo seg ut" med en gang da jeg satte den inn, jeg klarte ikke å holde den sammen slik at jeg fikk skyvd den opp, kanskje det som er galt. HI
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 jeg har brukt den og var kjempe fornøæyd. du skal ikke kjenne den. putt den i og "glem" den i tre uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå