Gå til innhold

Hvorfor tar dere ikke bare en liten test og fjerner anonymknappen på Krangle og småtroll?


It's all about me

Anbefalte innlegg

Så slipper dere alt maset her inne med at de må fjernes og at dere må slette utallige innlegg hver dag. Må jo være bedre å bruke tiden til noe bedre som faltisk kan hjelpe forumet framfor å bare slukke branner.

 

Fungerer det ikke er det jo bare å åpne for anonyme innlegg igjen.Bare gjør det tydelig at det er en testperiode først.

Har fulgt med på dette og synes det er helt forstålig at dere gidder når løsningen kanskje er så enkel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ett flott forslag.. Kunne tatt en prøveperiode på en uke eller noe. Om det blir bedre så blir det bedre, blir det ikke er det bare å sette den inn igjen. Da slipper dere alt maset fra oss som vil ha den vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå krangle ha sin anonymknapp... Dere trenger ikke gå inn der, om dere ikke liker dere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meg inne på krangle jeg. Det er bare de anonyme hetse innleggene som ødelegger.. Og når folk som aldri har satt sin fot inne på krangle blir hetset, blir "det er bare å la være å gå dit" utsagnet, bare for dumt.

 

Det blir som å si om alle voldtektene i Oslo fortiden, att " det er jo bare å la være å gå ut, er jo frivillig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg synes nå folk tar seg for nær av ting jeg... Og så er jeg lei av alt voldtektspratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det mange ganger, det er helt uaktuelt å fjerne anonymknappen på kranglesidene våre. Det har en klar funksjon og det virker at man kan være anonym der inne. De som ikke liker dette må bare ikke gå dit, så enkelt er det.

Småtroll derimot kan vi godt av anonymisere, det er ikke noe problem.

Ha en fortsatt god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg hørtes ut som en glimrende ide,og fjerne anonym knappen på småtroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt hettset på krangle, er sjeldent jeg titter innom der i det hele tatt så jeg er ikke plaget av at anonymknappen er der. Men det er ikke vanskelig å få med seg at det er ikke bare de som er inne på krangle som blir plaget fordet. Så lenge det de går inn på andre sider henter ting og nick derifra for å skape dritt synes jeg det er på grensen til alvorlig trakasering som det er rart dere godtar. Selv om jeg ikke hadde tatt meg nær av dette er det faktisk mange som gjør det og tar det veldig personlig.

 

Så det er ikke så enkelt som å bare ikke gå dit!!!!!!!!!!!!!

 

Nå dere også trenger en fulltidsstilling til å bare slette tråder og svare på klager skjønnner jeg ikke at dere ikke heller vil bruke den arbeidskapasiteten på noe annet som er mer fornuftig.

 

En krangleside uten mål og mening er en kjempeide, men sånn som den er nå er den bare ekstremt lavmål, flere dere inne er jo bare ute etter å krangle på andres bekostning.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...