Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe som selger arbeidsklær for de som er gravid?? Begynner å slite med og få plass i uniformsbuksa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken unifrm bruker du? jeg har også uniform. har bare ikke igjen knappen,så har jeg skjorta over. du kan sikkert be sjefen in om større klær. det har du rett på:)

Skrevet

Er bussjåfør (så det er uniformsbukse, skjorte og slips) alt av uniform må bestilles, sist gang tok det nesten 1/2-år før vi fikk nye klær :oS

Skrevet

Bruker dere mørke klær? Jeg har kjøpt en gravid dressbukse som jeg bruker istedet for uniformsbukse, vanlige gravidskjorter og uniformsgenser over.. Går greit å bare sy på logo på skjorte hvis det skulle være nødvendig.. Hvis ikke jobben kan skaffe deg klær innen rimelig tid(sånn før du går i perm:) så bør de kunne dekke de utlegg som du har med å kjøpe tilsvarende klær.

Buksa jeg bruker er forresten fra Mamalicious og skjorta fra HM..

Skrevet

hvis de krever at du skal ha uniform, er de også pliktig til og skaffe deg en som passer.

Vi har uniform på jobben, men ingen av buksene der passer meg. Hos oss funker det bra med olabukse i stedet så jeg fikk dekket mamma buske fra HM......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...