Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Heisann! Jeg fødte da en herlig liten gutt 14 januar 2007 Der var min førstefødte, og er kjempeglad for å være mor til denne lille herligheten! Men det jeg nå lurer på da er at når er passende tid å bli gravid på ny igjen om begge vil? Både jeg og sambo vil ha flere barn, men blir kanskje for mye stress å bli gravid nå bare 2-3 mnd etter fødsel? Jeg og kroppen min både tåler og vil det, men hva syns dere? Sambo sier "tja.. sier ikke nei jeg.." Jeg har litt lyst, men vil ikke at familie og venner skal tenke "herregud er hun gravid nå igjen! :-O så tidlig!? :-O" Huff.. er ikke så lett å la være å tenke på hva andre folk mener.. Så hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Tanken virker kanskje forlokkende nå, når den lille herligheten bare ligger der stille, men innen nr to blir født har herligheten begynt å bevege seg, du vil ha to bleiebarn på en gang i flere år, ingen ammeopphold, herligheten vil bli mer og mer aktiv og kreve mer av både deg og sambo. En ny liten herlighet så raskt etterpå vil bety en hektisk hverdag i mange år fremover, med konstant for lite søvn, for liten tid til å pleie "kjærligheten" , en kamp om de voksnes oppmerksomhet for de to små... Men for all del, barna vil ha stor glede av hverandre, de vil ikke savne lekekamerater på ferier - og dere blir raskt ferdig med småbarnstiden. Hadde jeg kunnet velge igjen, ville jeg gitt eldstemann litt lenger tid i solen alene, før lillesøster meldte sin ankomst! Den minste bekymringen burde være hva alle andre mener - dette må dere vurdere selv! Det er bare dere som kan ta avgjørelsen, og den bør tas uten tanke på hva alle andre anser som riktig/galt. Lykke til!
Mymot Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Hei, Vi fikk #1 og #2 med 17mnd mellom. For oss gikk det veldig bra. Men det tror jeg kun var fordi vi var litt "heldige". De sov over natten begge to fra de var to måneder gamle. Kun kveldskolikk i ca en måned. Vi delte veldig godt på bleieskift og alt. Og som -anonym- skriver, hva andre tenker er det minste problemet. Det er noe dere selv må finne ut av, og alle er forskjellige.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå