ninen Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hei jenter! Bor i trondheim og skal på en to-tre dagers ferietur sammen m min mann. Noen tips hvor vi kan reise billig og bo billig? Vi har tenkt på å kjøre til oslo og bo på hotell, men d er jammen vanskelig å finne hotell under 1200-1300 kr. Veldig takknemlig for forslag!!
Papegøyeblomst Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Jeg tror det billigste hotellet er Anker hotell, som ligger i storgt.55. De har både ungdomsherberge og hotell.Ellers finnes det jo steder som Oslo Appartments, der man kan leie fullt utstyrte leiligheter for en kortere periode, men jeg aner ikke priser på sånt. Koch`s Pensjonat nederst i Hegdehaugsveien er også av den billige sorten (og standarden er vel deretter), men er veldig sentralt. Klem fra
oktoberjentene;) Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Scandic hotell på byporten pleier vi å ligge på når vi skal til oslo.. kjempe fint hotell med deilig frokost.... tror du kan få rom ned til 640kr natten ;o)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 http://www.p-hotels.no/photels/pris/ er kanon sentralt og veldig okei. Vi bruker det når vi er innover og må ta en natt på hotell Oslo er generelt dyrt
ninen Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2007 Takk for tips alle sammen!! Skal sjekke opp dette ja :-) ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå