Babyfacepsycho Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Datteren min på 8 uker sikler så veldigt. Og nå skriker hun og nekter og sove. (har vært suttrete og ikke villet sove hele ettermiddagen/kvelden) Noen med erfaring?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Rekne me hu kan vær øvetrøtte?! Min åg har vært sånn idag, men såvna kvart øve 8, våkna 11 å va tysste/solten.. Men du må bare prøva å få na t å såva, e u kjempetette? Gå tur i vognå, åm hu pleie å såvna der?! Lykke t..
Babyfacepsycho Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 e u kjempetette? Hva betyr det? (skjønner ganske mye dialekt men det skjønte jeg ikke. Er svensk jeg da.) =) Men ja hun er nok overtrøtt. Men nå ligger hun stille og rolig i senga si. Nekter fortsatt og sove. Men skriker ikke lenger. Men hun sikler fortsatt. har gjort det ganske lenge egentlig. Hva kan det komme av?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Hehe, åm hu e veldi tette i nasen? For d e d min e..å då syns an d e vanskeligt å tytta på tytten, så e daffor han grine trur eg;) Sikle, sogle? Hu bjunne kje å få tenner? Elle drøse mye?
Babyfacepsycho Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2007 Sikle, sogle? (skjønte ikke det heller jeg) Elle drøse mye? (og ikke det) =) Men jeg trur ikke hun begynner og få tenner. Litt tidlig når hun bare er 8 uker vel. Og hun er ikke noe videre tett i nesen heller. =)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Sogle e d sama såm å sikla;) Drøsa e å "snakka" Ring legevakten åm du e bekymra for at hu ikkje får i seg nåkk mad:)
Babyfacepsycho Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2007 Mat har hun spist nok av. (trur jeg, litt vanskelig og vite hvor mye hun spiser når man ammer, men trur hun har fått i seg nok) He he. Nå ble det stille her. Hun ligger i sengen sin og har suttret og "snakket" for seg selv en god stund. Men helt plutselig blei det stille. Hun sovnet. =) Det var jaggu på tide. Ja ja. Da blei det jo bra tilslut da. =)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Ja, e ganske vanskeligt å veda koss mye di ede då du amme ja;p Men e bra, hu har nåkk bare vært øvetrøtte;) Håbe dåkk får ei goe nått! Natta=)
Babyfacepsycho Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2007 Ja jeg trur hun bare var overtrøtt. Men liker ikke siklingen hennes likevel da. =/ Men skal på hs på mandag en tur da så. =) Men så trur vi hun er stiv i nakken også da. Og har fått hendvisning til en spesialist for KISS, og om hun har det så kan det jo hende siklingen kommer av det også. Ja ja. Det finner vi vel ut av. =) Du får sove got du også. =) Forresten. Hvor er du fra? (Bare lurte siden du skriver dialekt) =)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 ville det ikke være enklere hvis du bare snakket norsk, rolte?
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Rolte stilte jo opp og gav gode svar her, men burde kanskje moderert litt på dialekten når Marie ikke skjønte. Jeg derimot skjønte hva hun skrev denne gangen, er ikke hver gang det.
kajak&Daniel Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 At de sikler er vel normalt. Lillegutt bruker smekke hele tiden. Hvis ikke er han våt ned til navlen på et blunk.. Slik har det vært i mange uker, og det er ikke noen tenner på gang.. Er vel bare slik det er.. Han spiser også veldig på hendene sine, så det gjør jo også at han sikler ekstra...
Babyfacepsycho Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. mars 2007 Jeg synes ikke det var feil at hun skrev dialekt. Som jeg sagt tidligere så synes jeg dialekt er kult. Og jeg skjønner det meste da. At jeg ikke skjønte allt igår kan vel kanskje komme av at jeg var ganske så trøtt og sliten. Hade jeg hatt et problem med og få svar på dialekt så hade jeg bett henne om og la være og skrive dialekt. =) Skjønner forresten ikke hvorfor dere skal legge dere i en diskusjon mellom to andre personer, som allerede er avsluttet. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå