Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Bruker dere lekegrind til deres 15 måneder gamle unger......?? Vi har en, men den blir bare stående til "lekeoppbevaring" Har lyst å pakke den bort............
Trebarnsmamma30 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Har ei jente på 14.5 mnd.. Vi har lekegrind enda, men hun bruker den bare i korte perioder.. Greit å ha når jeg er på badet, kaster søppel, henter posten, finner frem mat osv..
♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Vi brukte den frem til han var ca 14 mnd.. Pakket den vekk når han var 15 mnd.. Ble bare brukt til lekeoppbevaring den de siste mnd nesten...=) Han fant også ut når han var nesten 15 mnd at hoppe ut og inn av lekegrinden var kjeeeempemorsomt.. Og han gjorde ikke noe annet... Så da gjorde den ikke akkurat nytten lenger.. he he he..;o
nepomuk Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Har jente på snart 22 mnd og vi bruker den faktisk fortsatt vi... Kun når jeg er alene med henne da, f.eks hvis jeg skal dusje eller gå etter posten osv. Ellers er den fin til lekeoppbevaring ja :-)
winneboo Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Slutta å bruke den når hun var rett før året. Er ikke noe i stua hun kan skade seg på uansett så har ikke noe bruk for den mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå