Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Da jeg tok blodprøvene mine i o4, nektet jeg for HIV test. Men på svararket mitt sto det da HIV negativ. Kan jeg stole på det tror dere?? Jeg har så lyst på en ny baby, men hiv testen skremmer livet av meg.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 så vidt jeg har skjønt tar de obligatorisk HIV test av mor undre sv skap. :=)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Hvorfor er du redd HIV-testen??Redd for svaret???Om ikke det er det,kan jeg ikke forstå hvorfor du skulle være redd...Er jo bare en blodprøve.Og om det er svaret du er redd,bør du iallefall sjekke!!
animal Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Hvis du mistenker HIV (eller hvis detr er den minst sjangs for at du kan ha det..), ville jeg testet meg uansett. Har du det kan du jo risikere å smitte barnet du allerede har uten å vite om det. Skal mye til for å få HIV her i norden, og om du skulle ha det, så trenger det ikke forandre hverdagen din noe særlig. Skjønner at du er redd for svaret (du har nok ikke noe å være redd for skal du se), men det viktigste er jo at du evt ikke får smittet noen andre!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Ja håper jeg kan stole på det. Spurte en lege om det og hun sa prøven var tatt, etter det hun kunne se på svararket. Er bare så livredd HIV!!! Sto nemlig på svararket mitt at prøven ble tatt den 10, og ferdig den 12..syns det tok altfor liten tid. Hvor lang tid tok deres test??
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Fikk ikke spm om jeg ville teste meg heller jeg, de bare tok den. Så tror de tar av alle gravide automatisk jeg, uansett hva du svarer.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 Ikke peil på hvor lang tid testen tar jeg. Noen dager??
jamlena Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 hvis det står hiv neg så har de tatt prøve uansett. Skriver ikke det bare ut fra det blå.. Tror ikke du skal bekymre deg:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Nei de gjør vel ikke feil nedpå labben.. Står jo svart på hvitt at jeg er hiv neg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå