sirkelkatten Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Vi skaffet oss TummyTub til minsten skulle bli født fordi den hørtes så fin ut å bade i, men nå har vi prøvd den et par ganger og får det liksom ikke til..... Dere som bruker den til de minste, hvordan gjør dere det?
Kose-KU Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Når hun var nyfødt pleide en av oss og støtte hodet, og en å vaske henne samtidig slik at vi hadde fire hender i vannet. Vi hadde vann opp til streken som er markert på TummyTuben slik at hun hadde vann opp til halsen. Vi er veldig fornøyd med den, og nå kan hun holde hodet selv så da kan jeg eller pappaen bade henne helt alene. Hun elsker å bade i den Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 blir det ikke veldig trangt for babyen å bade i den? hvordan komme ordentlig til for å få vasket?
Kose-KU Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Nei, hun liker at det er trangt. Minner sikkert litt om hvordan det var inne i magen. Da blir hun trygg. Vi har den nede på gulvet, og jeg sitter på huk ved siden av og vasker henne. Løfter henne opp litt med den ene armen og vasker under med den andre for å komme til på alle steder.
Lois Lane Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Vi har brukt den fra hun var 2 uker, nå er hun 4 måneder. Vi er veldig fornøyd. Her har det hele tiden gått greit å bare være en som bader henne. Holder hodet oppe med ene hånden, og den andre hånden vasker jeg med.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Koss lenge kan du bruga an då? Kati e an for liden? ;p
rolly Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 jeg har brukt tummyen fra dag 1 og er kjempefornøyd,bruker den enda og poden er 8 mnd
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Vi kjøpte også til jenta vår men der er vel brukt ca 3 ganger tror jeg. Hun likte ikke å bade i starten og var helt hysterisk da vi prøvde tub'en. En kveld så prøvde jeg ei vanlig balje bare for å se og da lå hun bare og koste seg. Så da ble tub'en satt bort. Hadde hørt mange gode erfaringer men hos oss så funket den ikke!
Zupermam Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 mannen min ble sterkt anbefalt den på en butikk, lettlurte mannfolk tenkte de sikkert, hehe. Med en sønn på 4.9 kg, varte den bøtta i ca 2 uker, bare upraktisk syns jeg. Kjøpte heller en balje, med propp i bunnen, kjempepraktisk:) Den dyre tummytuben brues til å bære våte klær til snora...
mammaentiltrulte Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 den er noe av det bete vi har kjøpt. tulla ble badet på sykehuset i en sånn balje og da hylskrek hun . likte seg ikke, men da vi prøvde å bade henne i tummy tuben når vi kom hjem var det noe annet så at hun koset seg skikkelig. har brukt den hver gang vi har badet. hatt den med til besteforledre hvis hun skulle bade der også. er så kjekk å ta med seg tar liten plass. bruker den enda hun er 5 mnd og nå sitter hun oppi den selv og storkoser seg .-) absolutt å anbefale
Gullklompane mine Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 Vi har brukt Tummytub fra tulla var nyfødt. Bruker den enda, nå er hun 10 mnd. Hun storkoser seg oppi der.
sajam Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Vi har og brukt vår til mini siden hun var nyfødt. Det var litt "kranglete" de første ukene, men hun stor trives oppi der nå. Hun er fem mnd og har så vidt begynt og sparke fra litt oppi der, men regner med at vi kan bruke den en stund til. Skulle ønske jeg hadde hatt sånn til de to første og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå