Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Fant frem en madrass tok dyna og puta og babyen med meg inn på babyrommet!Så her ligger jeg med pcen på gulvet... Orker ikke sove i samme seng som han en gang..... Vet egentig ikke helt hva som skjer med oss men vi har virkelig store problemer!! Vet ikke om jeg vil noe annet en ut av forholdet,men det er så utrolig vanskelig med to barn inni bildet! Har tenkt og tenkt hele uka om jeg vil fortsette eller ikke... Men flytter jeg så flytter jeg...da er det ingen vei tilbake...Går vi så langt at vi selger hus og deler alt føler jeg at det må bli sånn etter på.. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette...måtte vel bare få det ut tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 det er ikke no gøy nei : ( det er viktig å tenke på barna oppi dette, valget du tar har stooor innvirkning på barnas liv. enten det er det ene eller andre du velger. nå veit jo ikke jeg hva dere sliter med, men håper det ordner seg for dere!!! veit det er tøft, og det kommer det til å være mange ganger i livet... vi kan enten stå rak i stormen eller gi opp... sender deg masse gode tanker : )
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Hvis problemene du føler at dere har er oppstått etter at babyen er født, kan det jo skyldes hormonelle forhold. Ta tiden litt til hjelp, oppsøk evt.familierådgivning, med 2 barn inne i bildet bør man jo forsøke det meste. Lykke til! Klem!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Takk for varme tanker.. Det er utrolig vanskelig med barn inni bildet...jeg tenker på alt..at de ikke skal få se både mamma og pappa hver dag,at de ikke får dra på ferie i sammen med begge oss,at de ikke får feire jul med begge oss og en hel haug med andre ting.. Håper og tror at hvis vi bare tar litt avstand til hverandre noen dager og tenker veldig,veldig hardt begge to så finner vi den beste løsningen. Men så har det seg og sånn at han vil ikke at det skal ta slutt,å det vil jo egentlig ikke jeg heller men tror jeg har gitt opp... HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Vi har hatt litt problemer før babyen kom men det har likom toppet seg litt de siste 2-3 ukene nå.. HI
Chiquita Bananas Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Uff da ...... så trist !! Håper dere allikevel snakker ut om hva som er galt og hva dere kan gjøre for å få det bra sammen. Kanskje få hjelp av andre slik at dere to kan bearbeide og få orden på ting. Ting blir såå mye mer vanskeligere når det er barn inn i bildet. Men så er det også viktig å tenke på at man skal ikke på død og liv være sammen bare pga. barna. Hvis foreldrene ikke klarer å fungere sammen så er det nesten bedre å gå fra hverandre og være venner - for barn merker gnisninger og får problemer. Tenk på hvordan dere vil fungere best - sammen eller fra hverandre. Lykke til uansett !!
Chiquita Bananas Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Er selv skilsmissebarn og har eeeegentlig ikke hatt det så verst med tanke på hvor mye verre det var da foreldrene mine var gift !!!!! Da var det bedre at dem gikk fra hverandre og fant lykken med andre.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 det er helt vanlig!! trøst deg med det at det er ofte slik hos de fleste småbarnsforeldre... det er en tøff periode som handler om alt annet en parforholdet : ) men prøv å kjenn godt etter hvordan det hadde vært å bo aleine... aleine hver kveld, til middag, når du legger deg, osv... gi det litt tid, jeg har pakket flere ganger jeg og, men ombestemmer meg hver gang uansett. javisst er han en dust og dritt noen ganger, men jeg elsker han jo fordet og da holder man sammen i tykt og tynt. alle har både positive og negative sider, skal man leve sammen må man aksptere alle sider selv om det er tøft av og til : )
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er skillsmisse barn.... og er evig taknemlig for at mine foreldre skilte seg.. de var gift i 18, forble gift i 9 av dem pga barna...det var et mareritt! aldri hold sammen for barna sin skyld, det ender aldri bra... nå vet jeg ikek hvordan ting er mellom dere..men om følelser og alt føles slutt, så hold ikke sammen bare for de små sin skyld, da får ikke de det godt heller...de merker jo fort at ting ikke er som de skal...som hos andre foreldre...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Jeg klarer ikke se for meg at jeg skal starte nytt liv med ny mann og jeg er jo helt klart kjempe glad i samboeren min,men føler vi har prøvt så mangen ganger nå... Huff nei - tror jeg logger meg av og legger meg ned og virkelig tenker for dette er vanskelig altså! HI
*1D* Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Har selv vært igjennom brudd med barn i bildet og det er/skal aldri være lett. Håper jeg slipper det noen fler ganger for å si det på den måten. Ønsker deg lykke til jeg, dere har en vanskelig tid forran dere uansett dere. For hvis ting er tung vil det ikke gå over av seg selv og man må jobbe for å fikse det og det tar tid. Ønsker deg lykke til, også vil jeg si at min personlige erfaring er at det blir (bittelitt) lettere når man har bestemt seg for hvilken vei man skal gå.
Chiquita Bananas Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 Det vanskeligste er å avslutte et forhold hvor man bor sammen med personen eller deler noe viktig (barna). Men tenk på din og hans helse også - vil dere tåle dette ? For hvis det går utover deres helse så vil det garantert gå utover barna som lider av å se de to kjæreste personene i verden for dem ha det vondt. Prøv å se om dere kan få en midlertidig løsning - eller en fin overgang. Håper virkelig dere finner ut av det - dette er ikke noe gøy !!! Husk at barna deres blir mye mer lykkeligere når mamma og pappa er det - uansett ordning ;op Er ikke noe galt med å ha en reservemamma og pappa...... maaange fordeler med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå