2 + 1 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 heeeeelt grusomgt ekkelt. Klumpete..hump etter hump langs kanten og dobbelt så stor som den andre... sutre sutre og dette går vist kanskje aldri vekk... hyyyl
Spira31 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 går det aldri vekk? hvordan vet du at det er åreknute? (trodde det var noe gamle damer fikk på leggene..)!
Kaosmamma' n Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Det blir borte igjen, har hatt dette 2 ganger, har ikke det nå lenger, forsvant ganske fort etter fødselen.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har en liten kul nesten rett ved siden av klitoris, og det er visst en åreknute. Jeg vet at det er en åreknute for jeg dro til legen etter en stund (ble redd for at det kunne være noe farlig), og han sa at det bare var blodårer som hadde knytt seg litt sammen.
mammarie Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 jeg har ett eller annet i endetarmsåpningen, det som kalles hemorider eller no sånt kanskje? det er vel ca det samme som åreknuter har jeg forstått.. blør litt hver gang jeg er på do, blir helt kvalm! så får nevne det for legen over helga tenker jeg..
nr3 i september Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Har oxo vært plaget av at blodårer i den ene kjønnsleppen har "knytt" seg opp og blitt stor. Den vistes kjempegodt, og skikkelig ekkel. Har ikke fått spes forklaring på hvorfor dette har skjedd med meg under svangerskap, men har heldigvis forsvunnet etter fødslene =) Har hatt dette i begge mine forrige svangerskap, og regner med det blir slik denne gangen oxo. Engster meg ikke, for vet at det blir borte igjenn... =0)
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 kanskje man kan bruke hemoroidekrem mot dette? men hør med lege, jodmor eller apotek først
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Tror ikke jeg ville brukt hemoroidekrem på kjønnsleppene AUAUAU Har inntrykk av at de kan være ganske sterke Men kanskje d fins mildere typer... Har ikke hatt slike plager heller da, heldigvis. Men har åreknuter på den ene leggen :/ Ikke vakkert, men men...
Katta i sekken Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 ta det med ro. de forsvinner etter fødselen. hadde det med forrige man og har fått det nå også, er ikke akkurat pent nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå