Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Gutten vår på 1 mnd hylgriner hver gang vi bader han! Vi som hadde planer om å dra på babysvømming med han og greier, for ikke å snakke om hvor koselig det kunne vært å bade han om kvelden før han la seg som et koselig kveldsstell. Kan noen please si at det kan forandre seg....
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Min hata det også i starten men nå koser han seg som bare fy når han skal bade. Bare ha tålmodighet, hold deg rolig og være kjempeposotiv når det skal bades så ordner det seg nok:)
ScaryMama Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Gutten min likte heller ikke å bade så godt de første ukene. Tror ikke så små liker å være nakne, i tillegg til at det er litt kaldt og de føler seg kanskje litt lite beskyttet. Her har det forandret seg helt. Han elsker å bade nå! Tror det begynte å bli skikkelig gøy for han da han var rundt 6 uker.
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Minste jenta vår hatet d også helt til vi kjøpte sånn badegreie som hu kan ligge i. Koster 200 kr og kjempe kjekk. Du trenger ikke holde i ungen i det hele tatt selv om du må være der og passe på hele tiden. Men da kan babyen ligge og har god støtte i hele ryggen og har armer og bein frie. jenta vår følte seg kjempe trygg i den og storkoste seg fra dag en. Helomvending rett og slett...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Trippelsjekk temperaturen og legg en vaskeklut på magen hans så han ikke kjenner seg så naken?
Kristannaa Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Jeg var visst også sånn når jeg var baby,bare hylte.. Så tok mamma meg oppi badekaret sammen med henne ,og da gikk det helt greit! Så hvis du har badekar,kan du jo prøve det:)
Kose-KU Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Eller du kan kjøpe TummyTub. Da føler min seg i vært fall trygg. Se det andre innlegget her inne om TummyTub som jeg svarte på Ellers smart å pakke babyen fort og godt inn i håndkleet etter badet, så det blir varmt og trygt.
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Her grein ungen helt til vi fikk tak i en sånn lur dings som forteller temp på badevannet - vi hadde visst brukt litt kaldt vann. Nå elsker poden å bade Ellers kjenner jeg jo mange som har måttet bruke litt tid på å venne barna sine til badingen da, ikke uvanlig det i det hele tatt!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Jenta vår var helt hysterisk i starten. Løsningen her ble ei balje med god plass og masse vann så hun lå og fløt. Da elsket hun å bade og gjør det fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå