Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå når det har vært vått og gjørmete ute har jeg fått dressen med meg hjem annen hver dag. Synes egentlig det er unødvendig å vaske en utedress så ofte..Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vasker den når den er møkkete!

Jobber i bhg, og anbefaler å hverfall spyle av den værste møkka så de som kler på ikke trenger å skifte klær selv fordi de blir møkkete!

Skrevet

Jeg har forsøkt å spyle av dressene, men de er like møkkete og må likevel i maskina. Nå har jeg gitt opp, og sender dressene i barnehagen selv om de ikke er helt rene, rister godt av de da så det ikke henger noe løst.

Skrevet

Tror den er vaska tre ganger i vinter jeg, på begge ungene. Men regnbuksa derimot er vaska nesten daglig i det siste. De tar regnbuksa utenpå dressen, slik at det blir lettere å kle av og evt vaske. Er de ute to ganger, lar de være å ha regnbukse på etterpå. Slik sett er det ypperlig, litt enklere å vaske regnbuksa. Men mer stress for de å kle på.

Skrevet

Nei, jeg syns det er unødvendig å vaske den så ofte. Jeg tror jeg har vaska den 2-3 ganger i vinter. Som regel kan man børste av det verste av møkka når den tørker.

Skrevet

Jeg vasker den så godt som aldri. Er den møkkete eller våt, tar jeg den med hjem fra barnehagen, henger den opp og rister den godt dagen etter...

Samme med regntøy. Klærne blir jo ødelagt av så mange runder i maskinen!

Skrevet

Dressen vår har ikke vært hjemme en eneste gang i vinter den.. Hverken vasket eller spylet faktisk.. Har ikke vært den verste gjørma i bhg i år så sikkert derfor det har gått greit.

Skrevet

Av de fem dressene vi har hatt til nå har vi kun vasket to av dem en gang ;-) Er de gjørmete spyler vi bare av dem eller tørker av dem med en fuktig klut. Vi har også Reima tec og på dem fester ikke skiten seg så godt heller. Vil ikke ødelegge dressene med vask, litt skitten "skal" jo de være.

Gjest thricane
Skrevet

vasker den som regel når jeg tar med alt hjem på fredag. ellers børster jeg av sand osv. bruker bare et kort program som skyller den godt, uten mykgjøring.

Skrevet

Har ikke vasket dressen i vinter, men regnklærne blir som regel sendt hjem hver fredag. Men så har jeg to "arbeidere" også. Som jobber og sliter, graver og bygger, så da blir det skittent... De to skitneste ungene i barnehagen, er prinsessene mine. Men gud så de elsker det!

Skrevet

Vasker både regntøy og dress hvis det er skikkelig møkkete.. ellers så pleier jeg å ta på skylleprogrammet på vaskemaskinen. blir reint da og. Tar bare litt skyllemiddel i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...