Gå til innhold

Får vel presentere meg jeg og.-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet her og lest innlegg en god stund. Har såvidt svart på noen også. Virker så utrolig koselig her, og føler nesten at jeg kjenner noen allerede. Så da får jo dere bli kjent med meg og.

Jeg er en kvinne på nesten 30(bare3mnd igjen...) Har mann og to skjønne gutter på nesten 5 år og nesten 1 år. Bor i Hedmark og trives godt her, men er opprinnelig fra Oslo.

Satser på å bli litt mer aktiv på skrivefronten her inne nå. Så får vi se hvor moden jeg er da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ryr det inn med folk +/- 30 ;-)))) Men det er bare koselig det. Velkommen til gards!

Skrevet

Ja, velkommen skal dere være, ungdommer!! Blir lettere for oss gamlisungdommene å føle at vi er "med i gjengen" da! He he....

Skrevet

He he... Begynner plutselig å innse at vi begynner å bli "gamle" vi og. Plutselig en dag våkner vi og er 40 vi og:-)

Skrevet

Å nei, det går ikke så innmari fort skjønner du. Det er mange år igjen og de må du passe på å nyte hundreogti prosent. Og så bare fortsetter du å nyte etter fylte 40. Fin anledning for en heidundrande fest forresten, men det er jo 30 og 35 også... Og 32 og 37 og....

Skrevet

Phu! Det var bra. Har tenkt å nyte 30-årene til det fulle. Er det ikke da vi kvinner har vår "sexual peak"? =))

Skrevet

Nei, det tror jeg er 40... He he...

Skrevet

Hei, og velkommen hit! Her er det fint å være... Man kan alltid søke den tilbakemeldingen eller støtten man trenger her inne. Man kan le, dele, støtte og og trøste...Gjerne i skjønn forening..

Når det gjelder alder, så har hver alder sin sjarme...men som god lagringsvin...så blir vi bare bedre og bedre..*ler*.

Skrevet

velkommen hit ;o)

du har nå funnet det beste forumet av alle !!!!

man er ikke eldre enn man føler seg....trøster jeg meg med når årene går...hehe.så jeg er evig 29 tenker jeg ;o)

Skrevet

Velkommen hit og gled deg over hvor fantastisk det er å modnes. Som det nevnes her, vi er som god årgangsvin, om du trodde 30-årene var de beste, så bare gled deg til 40-årene;-)))

Walk in beauty.........

in beauty we walk............:-)

Skrevet

Slutter meg til de andre,skryter av oss alle (u)modne flotte fantastiske damer,her inne har vi det topp!!! Velkommen!!

Skrevet

Heisann og velkommen hit :0)

Helt ny her jeg også;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...