Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang sa JM at det mest sannsynlig va ei jenta, men ho va ikke sikker.. men idag, fikk vi en stoooor overraskelse! hehe, en liten gutt, vistes utrolig godt også;0) hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååååå mye :-)

Det er helt hærlig å være guttemamma :-) Jeg elsker det.

Har du barn fra før? Hvis ikke, så GLED deg. Masse fart og spenning og fotball og håndball.

Masse lykke til.

Skrevet

hehe, nope, e akkurat fylt 16..

men ble utrolig overraska... trodde jo det va ei lita jente der inne..hehe

"KA e det der?!?" :D

Skrevet

Ops, ja litt vel tidlig for å bli 2 barns mor da....så ikke det først jeg.

Ja, det tror jeg var litt av en overraskelse....Jeg er gravid med 2 jenter jeg....dvs den ene er 100% sikkert og den andre er over 90% jente sa legen. Forrige gang, kunne vi bare se den ene som er 100%, og tvilling 2 ville ikke vise seg.

Må si jeg blir overrasket også hvis det er en liten gutt inni magen min....i alle fall nå som jeg har handlet sååååååå mye rosa og kjoler og div jente ting...hi hi.

Uansett kjønn, så lenge de er velskapte så blir jeg glad.

Det blir tøft å få barn i en alder av 16 år...men det kommer du til å klare sååååå fint, helt sikkert. Leste på profilen din at du bor sammen med din kjære og i kjelleren hos dine foreldre. Det tror jeg er veldig veldig bra. De kommer sikkert til å støtte og hjelpe deg masse.

Å tenk når gutten din er 18 år, da er du bare 34......sååååååå utrolig morro. Ønsker deg masse masse lykke til :-)

Stor klem

Skrevet

Tvillinga? å gud, hehe. du må jo nesten ha dobbelt opp med div. plaga? eller?

men det må være enda større glede å få to! tenk å plutselig bli tobarnsmor:0)

ja det e sant, blir glad uansett!

Pappa heiv sæ rundt å pussa opp kjellern med èn gang nesten, han fikk vite det..hehe, klar beskjed om at hær skulle vi bo, så nærme dem så mulig:0) dem har støtta kjempe masse, og vi e utrolig gla for at alle(til slutt) tok det så fint som dem har gjort. kunne aldri klart oss uten den støtta:0)

ja blir ei ung og sprek mamma, hehe!

tuuusen takk:0) og lykke til med dine to søte små i magen!

Klem

Skrevet

gratulerer så mye med en liten guttebaby=)

Hvor langt er du på vei nÅ?

Skrevet

og ja, det kjem nok te å bli en livlig krabat:p ettersom mamma spille fotball, innebandy og volleyball og pappa spille fotball og innebandy.

hehe;0)

Skrevet

e 24 uke idag :0)

takk takk :-D skal tro om pappaen ble kjeeeempe stolt da han fikk vette at han skulle få en sønn, hehe

Skrevet

gratulerer:) skal neste mandag jeg:) gleeeeder meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...