Gå til innhold

flere enn meg som brekker meg og kaster opp av Gaviscon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen ba meg ta dette etter hvert måltid for å unngå halsbrann og sure oppstøt. men jeg kaster opp og brekker meg!

har prøvd å holde meg for nesa og stå klar med tannbørsten pga frisk smak osv, men det er helt forferdelig. dette skal liksom hjelpe meg MOT kvalmen og halsbrann da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...flere enn meg som brekker SEG...trøtt! hehe

Skrevet

Hei! jeg har hatt halsbrann fra dag 1, uansett hva jeg har spist, føles det ut som om jeg har drukket batterisyre... Jeg bruker titralac-tabletter, og de funker bra.. Jeg klarer ikke tygge-tabletter, og titralac kan man velger om man vil tugge eller svelge hele. De absolutt beste jeg har prøvd er Zantac, men de er svinedyre, og jeg vet ikke om man kan ta dem utover i graviditeten. Klem fra

Skrevet

prøv sweet harts de e ganske billige og funka på halsbrann på meg sist eg va gravid, men eg hadde det ikkje før på slutten av svangerskapet

Skrevet

hei hei. har sneket meg litt inn på forumet her.. Er det flytende du tar, eller er det sugetablettene? Jeg "spiser" tablettene, og det fungerer ganske greit.. knekker den i fire biter pga den merkelige konsistensen. Det er langt i fra behagelig,men hjelper! smaker som tannlege-fluor i grunnen..

Skrevet

GAVISCON-tablettene er noe dritt!! Tok de hele forrige svangerskap, og brakk meg hver eneste gang. Da jeg begynte å få halsbrann beguynte jeg nesten å gråte bare ved tanken på at jeg mått tygge de forferdelige tablettene... Denne gangen har jeg bare behøvd å ta en tablett. Er 7+3 i dag... Håper jeg slipper denne gangen.,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...