Gå til innhold

hvor ofte bader dere babyen deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bader vi 1-2 ganger i uken..hun er snart 6mnd..

Skrevet

Ca annenhver dag, han er 4 mnd

Skrevet

2-3 ganger pr uke. han er 3.5 mnd.

Skrevet

Annen hver dag. Har gjort det siden hun ble født, nå er hun fire måneder.

Skrevet

Her bades det hver kveld fordi han syns det er så inmari gøy! Han er 4 mnd.

Skrevet

Hver 2. / 3. dag, alt etter behovet! Han er 7 uker:o)

Skrevet

Uff dårlig samvittighet, kanskje maks en gang i uka.....

Men hun spyles i dusjen og vaskes hver dag for å bli ren altså, har dårlig samvittighet for hun koser seg så når vi bader med henne i badekaret.

Skrevet

Velger å være anonym jeg, vi badet ham nesten aldri det første halvåret, og så begynte vi å bade ham 1-3 ganger i uken.

Syns ikke det er så veldig nødvendig å bade når de er under et halvt år.

Skrevet

Bader Hannah hver kveld, og legger oss i sengen etterpå og ammer..og da sover hun så godt.,også EEELSKER hun å bade;)

Skrevet

Hver dag kl.1900 og hun er 4mnd. Bade henne før sengetiden. Vi liker rutine.

Skrevet

Hver dag. Som et ledd i kveldsrituale.

Skrevet

Varierer litt, men ca 3-4 ganger i uka. Jenta vår (2.5 mnd) gulper mye, og trenger et bad innimellom - gulpet er sterkt til huden. Dessuten liker hun så godt å bade sammen med storesøs på 3 år :)

Skrevet

Vi bader 1-2 ganger i uken, han er 6 mnd.

Nå må jeg bare spørre. Dere som har rutiner om å bade og legge babyene hver eneste kveld kl 18-19, er dere aldri ute av huset etter kl 18 da? Vi er ofte på besøk, har besøk, er ute etc til etter 18-19 og gutten vår har ingen problemer med å bli lagt og sovne 20-21 innimellom.

Syns bare det høres så veldig tungvint ut å ha det sånn.

Skrevet

Jenta vår er 9 mnd straks og vi bader hver kveld. Det har blitt en fast rutine for å vise at nå er det snart leggetid.

Skrevet

Bader ca 2 ganger i uka hun er 8 uker nå.

Skrevet

Hver kveld fva han var 2 mnd. Han elsker å bade og det er en del av kveldsrutinen:-)

Skrevet

tulla elsker å bade, men blir så tør i huden av det så her bades det bre 1-2 ganger i uken i tillegg til at vi er på babysvømming da.

Skrevet

hver kveld, en del av leggerutinene

Skrevet

Her i huset er bading blitt en del av kveldsrutinen. Han er 6 uker gammel og synes det er helt nydelig å bade. Men bruker bare babyolje i vannet og vakser ikke håret hver kveld. Han er heller ikke oppi stampen i mer enn tre-fire min.

Skrevet

Her bades det to ganger i uka nå som hun spiser flere faste måltider om dagen. Greit å få ut grøt av håret og sånn. I starten trengte hun jo egentlig aldri å bade. Tok kluten i alle hudfolder hver dag og badet en gang i uka frem til hun var 6 mnd. Men nå har hun ganske sensitiv hud, og jeg ville derfor ikke utsette den for vann så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...