Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Synes det er så mange som svarer meget "bastant" på innlegg. Har flere ganger lest innlegg der svarene er mer eller mindre gale, men de som har svart har skrevet svaret sitt som en "sannhet" Synes dette er litt skummelt. Man bør ikke gi uttrykk for at man vet dersom man ikke er helt sikker! Da bør man svare : "jeg TROR :" Ja, man bør jo ikke ta alt som står her bokstavlig. Men likevel.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Har jeg lagt merke til her også, veldig mange bedrevitere, får nesten hetta innimellom. Men pleier ikke skrive så mye selv, synes det er litt gøy å lese bare. Ville ikke tatt alt så bokstavlig nei, for er mye rart. Men synes det er så mange som får mye pepper her for ingenting også jeg, dårlig gjort å disse folk når de kommer med et enkelt spørsmål, de er vel kun ute etter et enkelt svar, ikke få kastet over seg at de er dårlige mennesekr ol
Fødemaskinen Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Jeg TROR at.. ...man må være passe dum om man sluker alt som blir sagt på dib uten å tygge og smake litt på det først. ...Ingen her har vel et ønske om å villede hverandre. Det handler nok mer om at en selv er overbevist om at en har sannheten. Med andre ord, personen som er helt sikker, men tar helt feil, er ikke klar over det selv. ..at det av nevnte grunner er vanskelig å gjøre noe med. Mennesket vil alltid gjøre feil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå