Gå til innhold

hva slags vogn har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har simo kombi 06 mod. er på utkikk etter en lettere vogn også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga edge duo:)

Skrevet

en simo kombi 620. kjempefornøyd med den. skal skaffe emg ei paraplytrille til vi skal til syden i jan da.. :)

Skrevet

teutonia prestige duo

Skrevet

en emmaljunga city cross.. snart ihvertfall =)

Skrevet

Arvet en simo kombivogn fra 2000 som vi har brukt helt til nå.... pga at denne vogna var litt gammel og godt brukt (på 3 barn) kjøpte vi henne en ny en i går, Emmaljunga Cangaroo, veldig fin men veldig dyr;-)

Skrevet

Hun er forresten litt over 6 mnd, og vi kjøpte sportsvogn.

Skrevet

teutonia mistral.. stor fornøyd!

Har også en quinny freestyle 3 XL comfort som jeg skal selge og en simo bagvogn (eldgammel) som brukes på verandaen..

Skrevet

Jeg har en Mutsy Urban Rider og en Stokke Xplory.

Skrevet

xadventure inmotion en drøm av en vogna altså!

Skrevet

Simo Kombi

Carena Freeride

ABC City

ABC Paraplytrille

Skrevet

Har en tung kombivogn som vi mest bruker til soving her hjemme, og en stokke explory :)

Skrevet

en medsportsunderstell, fire hjul og to beins drift. sliten rygg og slappe armer. merket heter emmaljunga edge duo combi.

 

liker gode vognen vi. tung kansje ja men bor på landet og her er det greit med litt kraftig vogn.

Skrevet

Simo kombi 06 og OTH urban jungle 06

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo

 

En supergod vogn.

Skrevet

simo kombi 06 mod

Skrevet

Brio kombi 06mod :)

Skrevet

Hihi, du vet jo hva slags vogn vi har da, men siden jeg hr kjøpt ny så vil jeg svare jeg også :) Vi har en beige emmaljunga classic duo, graco trille, abc design kombi (som vi prøver å få solgt) og nyinnkjøpt svart og grønn (snart roooosa) bugaboo :)

Skrevet

En Easy Walker sky vogn og en Troller tvilling-vogn når jeg henter/leverer storebror i bhg. En Emmaljunga duo Edge står i bhg da sønnen min sover i den.

Skrevet

En Brio kombi 06, men skal kjøpe Emmaljunga Cangaroo til uken for vi trenger en 3hjuling

Skrevet

high trek med windoo baggen. har sportsdelen også...skal kjøpe en paraplytrille til sommeren=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...