mamsen og ML+litenimagen Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 vi har simo kombi 06 mod. er på utkikk etter en lettere vogn også.
lenej :o) Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 en simo kombi 620. kjempefornøyd med den. skal skaffe emg ei paraplytrille til vi skal til syden i jan da..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 en emmaljunga city cross.. snart ihvertfall =)
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Arvet en simo kombivogn fra 2000 som vi har brukt helt til nå.... pga at denne vogna var litt gammel og godt brukt (på 3 barn) kjøpte vi henne en ny en i går, Emmaljunga Cangaroo, veldig fin men veldig dyr;-)
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Hun er forresten litt over 6 mnd, og vi kjøpte sportsvogn.
mamma`n te Kaja Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 teutonia mistral.. stor fornøyd! Har også en quinny freestyle 3 XL comfort som jeg skal selge og en simo bagvogn (eldgammel) som brukes på verandaen..
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har en Mutsy Urban Rider og en Stokke Xplory.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 xadventure inmotion en drøm av en vogna altså!
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Simo Kombi Carena Freeride ABC City ABC Paraplytrille
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 Har en tung kombivogn som vi mest bruker til soving her hjemme, og en stokke explory
♥sjiga♥ Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 en medsportsunderstell, fire hjul og to beins drift. sliten rygg og slappe armer. merket heter emmaljunga edge duo combi. liker gode vognen vi. tung kansje ja men bor på landet og her er det greit med litt kraftig vogn.
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #20 Skrevet 17. mars 2007 Hihi, du vet jo hva slags vogn vi har da, men siden jeg hr kjøpt ny så vil jeg svare jeg også Vi har en beige emmaljunga classic duo, graco trille, abc design kombi (som vi prøver å få solgt) og nyinnkjøpt svart og grønn (snart roooosa) bugaboo
chabby chic Skrevet 17. mars 2007 #22 Skrevet 17. mars 2007 En Easy Walker sky vogn og en Troller tvilling-vogn når jeg henter/leverer storebror i bhg. En Emmaljunga duo Edge står i bhg da sønnen min sover i den.
♥maxen min♥ Skrevet 17. mars 2007 #23 Skrevet 17. mars 2007 En Brio kombi 06, men skal kjøpe Emmaljunga Cangaroo til uken for vi trenger en 3hjuling
gutt060606&jente010110 Skrevet 17. mars 2007 #24 Skrevet 17. mars 2007 high trek med windoo baggen. har sportsdelen også...skal kjøpe en paraplytrille til sommeren=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå