Gå til innhold

Skal dere på ferie i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor, isåfall. Snuppa vår blir 7-8 mnd i sommer, lurer på hva vi skal finne på, evt om vi skal drøye ferien til høsten når hun blir et år...

Ser ikke for meg at bilferie er det helt store med så små barn, samtidig så er jeg litt skeptisk til hvor kjekt det er å dra med seg et knøtt til syden. Tips tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren vår er syv måneder når vi skal på ferie i sommer. Vi har leid et sommerhus i Sverige sammen med et vennepar med en baby som er like gammel som vår. Tror det blir en super ferie!

Skrevet

Vi skal til Danmark med halve slekta! Leid ett svært feriehus der :)

Så skal jeg, sambo og vårt lille gull til syden i oktober. (Han er da 7 mnd) Tror det er en perfekt alder å dra til syden med en liten en jeg... bedre nå, enn neste år! De er så mye mindre kravstore nå.. :P

Skal til Anfi Del Mar vi da. Hadde aldri dratt til "tvilsomt" land med en liten baby nei.

Skrevet

Vi skal til Torreblanca i Spania i slutten av juni (14dgr):) var der i oktober i fjor også (da var knotten nesten 4 mnd)...det gikk så fint som bare det:) jeg har abslolutt ingen negative tanker om å ta med baby på "syden" tur:) hvorfor er du skeptisk? ;)

Skrevet

Skeptisk fordi jeg aldri har prøvd å reise med en liten en, tror jeg..

Vet egentlig ikke helt hvorfor. Kanskje vi skal slå til med sydentur til høsten da... Hadde vært superdeilig!!

Skrevet

sønnen vår er 1 år til sommeren...vi har leid feriehus i sverige,så vi skal være der i en uke...:):)

neste sommer blir d bryllup..men kommer vel kanskje t å ta oss en tur t syden vinteren etter neste sommer...:D

Skrevet

Vi drar til cypros i mai, da er tassen 11 mnd.

Skrevet

vi skal til tyrkia når henrik er 1 år..4 dager etter bursdagen hans=)

Skrevet

Vi har leid hus i danmark i 14 dager, lillegutt er da ca et år, og dem vi reiser med har ei jente på som da ca er 6mnd...

Gleder meg masse, blir super deilig:)

hadde jeg vært deg hadde jeg tatt turen til syden, dere kommer til å få det kjempe kos:)

og om dere tar en bilferie er det jo bare å ta det i bebisens tempo og ta pauser underveis:) kommer jo selvfølgelig an på hvor glad gullet er i å kjøre bil da...

Skrevet

drar til tyrkia på all-inclusive 5-stjerners rett før hun fyller 10 mnd... gleder meg :) massasje og hele pakka!!

Skrevet

Siste uka i mai skal vi en uke til kypros med gutta på da 3 mnd og 2 år og 3 mnd. Dattern til mannen min på 11 skal også være med.

1. uka i juli skal vi og gutta, svigermor og mannen hennes, mine foreldre og begge søskna til mannen min med sinde unger til Danmark....Svigermor spanderer 1 uke i feriehus 100 m fra stranda Gleder oss stort!!!

Skrevet

vi skal på cruise i middelhavet. da er hun litt over 6 mnd. det skal gå så fint så, gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...