Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyd med sexlivet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, langt ifra.. Men det er jo min egen "feil".. Har ikke hatt særlig sexlyst etter fødselen..:( Stakkars sambo..

Skrevet

Ja faktisk;)

Det har, om mulig, blitt bedre etter fødselen;)

Og snuppa på 5 mndr har til nå aldri forstyrra oss;)

Skrevet

Hva er det igjen...?!

Skrevet

sexen vår er også på en måte blitt bedre etter fødselen (3 mnd siden),men ikke spå ofte som før..våkner ofte kl2- 3 og da liggeer prinsessa mi mellom oss..og da har jeg sovnet sammen med henne mens hun spiste "kvelds"..

Skrevet

Hmmm..nei,langt i fra...men det er min egen feil..

Har mista lysta...

Skrevet

...hehe..det var i de gode gamle dager det...men det går bra.Vi vet at det kommer tilbake en dag og at vi har mye å tenke på nå med ny baby.Vi stresser ikke.

Skrevet

Har en baby på litt over et halvt år, og sexen er bedre enn noen gang... Hadde aldri trodd det de første fem mnd etter fødsel, med nattevåk og vondter over alt, men nå er det så bra. Lysten er der og det gjør ikke så fordømt vondt mer heller. Så det går ann...

Skrevet

Supert. Er som før bay kom i hus. Jeg har en teori om at de med keisersnitt får lysten fortere tilbake. Kan det stemme?

Skrevet

Jeg tok hastesnitt og her var lysten tilbake med en gang. Den var vel egentlig aldri borte :P

Men det blir litt sjeldnere enn før da, sånn ca 2 ganger i uken tenker jeg:))

Skrevet

som før vil jeg si.. anspenner meg litt enda..jeg tok ikke ks og lysten var tilbake kjapt! hadde sex etter 15 dager:=)

1-2 ganger pr uke i hvertfall;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...