Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Endelig kom det noe nytt og spennende til barnerommet:-) Sitter på jobb om dagen og jobber med et nytt konsept som blant annet har med interiør å gjøre, og fikk en pressemelding :-) Så nå tror jeg at lille rosa skal få et artig rom etterhvert.......bare Klattispappan snart klarer å innse at det er greit at hun flytter på eget rom;-)) http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/vinyl/product/3/product.asp
♥Snulder Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Kult!!!!!!! Tror Snuldermannen hadde fått fnatt hvis jeg hadde bedt ham lagt Dream rosa!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Hehehehe.........Jeg falt for det gule med dinosaurer jeg;-)) Noen som er flinke til å tegne på frihånd her, i litt stor format???
phantomet Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Tegningen er null problem!!! Her i phantomhulen kan vi noen triks...*hint-hint*
Karomamma Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 De var tøffe!!! Har store planer om å male furugulvet på Karosnuppas rom, men dette er sikkert mye enklere og veldig tøft! Men først må jeg få malt den ene skapdøra med tavlemaling og få kjøpt de to bokhyllene på IKEA og få hengt opp lampa og montere de kule knaggene som har ligget her i et halvt år og.... Phantomet... HJÆLP!!!
phantomet Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Vi kommer til unsetning... Litt sånn: "Byggmester Bob, kan det fikses?" Jeg har stilt på "dugnad" hos venninner før jeg... En helg i farten - ny stue!! *smiler*
phantomet Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 PS! Vil bare gjøre dere oppmerksomme på at dersom det skal legges Tarkett på barnerommet, er det lurt med varme i gulvet. For Tarkett er kaldt siden det er plastbelagt, og er det et sted det sittes MYE på gulvet, i lang tid i intens lek, så er det nettopp der.
Karomamma Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Ohoi, takk for tilbudet!! Heldigvis er det bare "dilling" igjen, så det går sikkert greit. All maling er ferdig, både vegger, lister og klesskap. Skapet mangler en dør som ligger klar på loftet til grunning og tavlemaling. Har byttet knotter på kommoden, men vurderer å male den i samme egghvit som skapet. Nytt teppe i knallfarger er på plass og det samme er nytt grønt trekk til puffen. Karotanta har gitt en flott presang til rommet, en grønn Sacco Funny. Gardinene er i hus, de må bare legges opp og så må hyllene inn. Knagger og bilder er klare og skal opp til slutt. Hmmm... kanskje mer jobb enn jeg trodde,men jeg har jo liste da I morra skal jeg kjøpe gardinstang, så da er vi i hvert fall litt nærmere målet... Det er den tidsklemma da, men det er jo mye gøyere å leke!!
phantomet Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Lister er halve jobben...*ler* Om du vil ha morsom gardinstang, så vet jeg at Kid har hatt stenger i morsomme farger..rosa, blå, grønn etc
Karomamma Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Ja!! Midt i blinken, tusen takk for tipset. Var på Kid om mandagen, men så ikke noen knæsje farger da. Well, får se i en annen bottik...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2007 Dette gulvet er ikke laminat gulv, men et vinylbelegg som rulles ut på gulvet, akkurat som et teppe. Det var det som var så genialt. Vips, så kan man rulle det sammen og hive det ut den dagen det ikke er så aktuelt lenger:-) Hadde tenkt å legge nytt gulv, da vi har lakkert grangulv, men da tror jeg ikke jeg gidder det. I tillegg vil dette Fantasy-gulvet være støydempende også:-) Hjelp til litt frihåndstegning på veggen, se det er vi alltids glad for:-)) Men, sånn som det ser ut nå, så klarer ikke Klattispappan å slippe lille prinsessen sin ut av syne på en goood stund ennå.............:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Jeg er litt mer nøkter`n, men mannen min falt fullstendig. Og siden huset ikke er ferdig ennå, blir det vel sånn på guttrommene. Han viste det selvsagt til Storebror og da var det gjort.... Jeg er jo i mindretall i dette huset. Selvom Storebror trøster meg med at bamsen hans er jente, sånn av og til..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. mars 2007 Hehehe.....ikke greit å være i mindretall:-) Jeg har vanligvis også en mer nøktern stil når det gjelder interiør, men jeg må innrømme at jeg falt pladask for gult gulv med dinosauruser på:-)) Fikk såååå lyst til å lage et lekkert prinsesserom, uten for mye kroner og stæsj, men noen dinosauruser kan alltids få flytte inn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå