Gå til innhold

190169 treff.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fikk jeg da jeg søkte på "snu seg på magen".... Utrolig mye der som ikke har å gjøre med det jeg lurer på.

Lille snuppa på 10 måneder blir stadig mer mobil... også i senga. Da jeg tittet inn til henne tidligere i kveld lå hun på magen med ansiktet ned i madrassen. Pusta fint, men dette likte jeg ikke!!!

Har noen opplevd det samme? Er det greit at de legger seg på magen når de har blitt såpass store? Mener å ha lest et sted at de snur seg tilbake igjen hvis det blir ubehagelig, men syntes nå det var litt ekkelt likevel.

Trenger svar før jeg skal legge meg å sove....!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin har sovet på magen i mange mnd allerede, umulig å få han til å ligge på rygg for han nekter å sove da. Er visst nok greit når de klarer å snu seg selv.

Skrevet

Min er 7 mrd. Er på magen nesten før han rammer madrassen....

Likte det heller ikke, men kan jo ikke sitte og se på ham hele natten

Skrevet

Min lille på snart 7 mnd har også begynt å snu seg på magen.. Har ikke til vane og være hysterisk, men syns og det er litt ekkelt.. Virker som at han sover mye bedre når han ligger på magen så lar han gjøre det hvis han ligger greit med hode. Snur seg sikkert en del ganger i løpet av natten og får jo ikke gjort no med det da likevel.. Vil tro at det er greit, sover selv MYE bedre på magen:) Snuppa di er jo ganske stor da, så jeg tror nok jeg hadde latt henne sove som hun vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...