Gå til innhold

Hallois!! Hvordan smaker den nye pottisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fant ikke på noen bedre overskrift, regner med at du finner frem til tråden vår nå!

Hvis dere ikke føler dere truffet av overskriften så er ikke denne tråden noe for deg! ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallois!

Jo takk bare bra, den var litt spicy ;-) Hva skjer med msn'a??? Ikke bli syk da Marimor!!! hvordan føler du deg nå? Sover lillesnupp enda?? Theoball sovner før vi var ute av parkeringshuset i sted! tyyyypisk! sov kun tre kvarter, men var i godt humør etterpå! og spiste MASSE! vi skippa middagsmat, det ble litt sent. Hvor lenge sov Linea?

suss på nesa!

Skrevet

Nå har hun sovet i opptil flere minutter så kanskje det ble natten til slutt. Hun var trøtt, men tror det var ett eller annet som plaget henne. Hun sov to timer, våknet når jeg løftet henne over i bilen. Men var kjempe fornøyd, da. Svigers har vært her og hun har underholdt stort. La henne litt senere pga den lange luren, men kanskje det ødela leggingen. Tror ikke det, altså, for hun er jo tett i nesa og sånn...

Vi får sjekke msn jevnlig. Er et eller annet med proxy eller nettverks portalen eller no...

Skrevet

Hallois!

Jo takk bare bra, den var litt spicy ;-) Hva skjer med msn'a??? Ikke bli syk da Marimor!!! hvordan føler du deg nå? Sover lillesnupp enda?? Theoball sovner før vi var ute av parkeringshuset i sted! tyyyypisk! sov kun tre kvarter, men var i godt humør etterpå! og spiste MASSE! vi skippa middagsmat, det ble litt sent. Hvor lenge sov Linea?

suss på nesa!

Skrevet

du er litt saiko ass.. jeg så plutselig det MEGAlange innlegget ditt nå. skal pløye gjennom det. tar nok litt tid ;-)

ill be bækk..

er jo forsåvidt enig med dæ (som alltid)

Skrevet

Du vet, jeg hater det når folk liksom være så perfekte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...