Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Fødte for ett par uker siden, og synes det lukter kloakk av meg nedentil!! Skikkelig ille lukt altså!! Blør nesten ingenting lengre... Sånn at jeg kan bruke truseinnlegg... Huff.. Er det vanlig da?!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 syntes å jeg luktet drit noen uker etter fødsel.. dusja i eningen,men lukta gikk liksom aldrii borte.. varte vel ca en måned,så det går over =) Heldigvis =)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Skal jeg gå å lukte sånn EN MÅNED?!?! Hjelp... HI
animal Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Det kan være renselsen som lukter, men det kan også være du har fått en infeksjon. Det hadde jeg, og måtte begynne på penicillin, jeg nevnte det selv for gynekologen på 6 ukerskontrollen. Syns du det er plagsomt og vil være sikker på at ikke noe er galt, kan du oppsøke legen din og få tatt en baktrologisk dyrkning.
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg lukta skikkelig kloakk etter begge mine fødsler, ca 1 mnds tid. Helt grusomt. Skikkelig flaut! Men jeg ble nesten litt glad når jeg leste dette, trodde det bare var meg......
*Udon'tKnowMe* Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Du er jo halveis da Hang in there =) Spurte mange rundt meg da, men ingen andre kjente det... Kun x'en da jeg gikk på do, og han tilfeldigvis kom inn på badet.. Da sa han at han kjente lukta.. Tror vi kjenner det mest selv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå