Gå til innhold

litt selvskryt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg ENDELIG kommet igang med trening X 3 pr uke - og merker formen er bedre enn på lenge ..... .

mange år siden jeg har klart dette!!! Så plutselig nå kommer jeg igang i andre trimester.....!

Så håper dette kan gjøre siste del av svangerskapet og tiden etterpå lettere :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skryt til deg fra meg også:)

Har du noen tips til hvordan å komme igang i samme slengen eller, hehe, kunne trengt et dytt i rumpa selv;)

Skrevet

Jeg fikk egentlig litt panikk i forhold til det at jeg skal bli tobarnsmor og jeg starter 10 kg tyngre denne runden. Så det var det som gjorde jeg fikk farten opp. Sist trente jeg 3 ganger uken, og var i kjempeform hele svangerskapet. denne gangen er litt verre, men svømmer og går på rolige (gule) timer på sats. s er hvertfall i gang. Startet med 1 gang uken og trappet opp litt etter litt. og nå stor koser jeg meg.Og merker at kroppen allerede er strammet seg opp (tross graviditeten) etter 5 uker med x3 :) kom ganske sent i gang, men det er ikke mere enn noen timer som skal til, før en merker formen tar seg opp :)

Lykke til :)

Skal jeg anbefale noe, er sats kjempebra. der har de barnepark

(tenker på etter baby kommer, er dette veldig fint skal en klare å forsette)

Skrevet

Takk for tips lambina:)

Ettersom jeg allerde er betalende medlem på sats passer jo dette midt i blinken. Dessuten har jeg vel egentlig ingen grunn til å ikke trene lenger heller. Må være motiverende å kjenne at formen kommer seg selv når man er gravid.

Lykke til videre du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...