Gummelillan Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Sitter her i sofaen min med laptopen på fanget og gullrekka på tv. Og føler meg som en priviligert kvinne! Har hatt første uke på jobb etter 11 mnd permisjon og kjenner at det var deilig, deilig å komme seg ut i manesjen igjen ;-) Men uansett hvor travelt jeg hadde det i dag på jobb, hadde jeg lovet min kjære at han skulle få dra på guttetur sånn ved lunsjtider i dag. Og i effektivitetens navn inviterte jeg meg selv på lunsj til Phantomet. Først hadde vi en deilig lunsj med masse skravling og kos med våre minste små. Så stakk vi hver til vårt for å hente resten av ungeflokkene våre og møttes vel tilbake i Phantomhulen hvor hjemmelaget pizza og deilig salat gikk ned på høykant til både skjønne riddere og vakre små prinsesser. Brownies fikk vi også. Deilig, deilig! Ungene storkoste seg og vi fikk skravlet masse!!!! Nå sover tre søte små prinsesser i sengene sine vel her hjemme og det siste de sa før de la seg var at de gjerne ville besøke Phantomfamilien oftere. Og den hunden til Phantomet står nok øverst på ønskelisten til eldstejenta her i huset ;-))))) OG her sitter jeg. Mett, fornøyd og veldig glad for at jeg kan kalle Phantomet min venn!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hurra for slike deilige dager og stunder:-))
Karomamma Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Ja, det hørtes kjempekoselig ut!! Heldige dere to, som bor i samme strøket Vi har hatt en fin dag også. Jeg har jobbet hjemme i dag og hadde klart vafler og nyrørt jordbærsyltetøy når de to andre kom hjem. Koselig å dra ned tempoet litt når det er helg.
phantomet Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Tusen takk for herlig besøk, Gummis! Vi har konkludert etter at dere dro, at dere gjerne må komme igjen. faktisk var det bare en fryd å ha deg og prinsessene på besøk. Junior var veldig fornøy med dagens besøk. Han fikk jo lekt, pratet, spist og kost seg sammen med herlige jenter. Blir godt vant den gutten der...*ler* Gode venner skal man ta vare på! Derfor er det ekstra stas å få traktere dere idag. Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå