Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hihihihihihi......................så bare lekkert ut da:-) http://www.dinside.no/php/art.php?id=372087
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Ja heller det enn camping.. Har visst blitt litt fin på det med årene..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Eller rett og slett ferdig med svette telt og soveposer.........kan du tenke deg noe mer ubehagelig da! Nei, gi meg en do og en dusj, en deilig seng og dyne..........Glamping er helt klart noe for meg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jepp, dusje i sånn fellesdusj på en campingplass som man må putte på poletter.....og så har man ikke nok, får ikke skylt håret ferdig.... Ååååååååååååååååååååå det er ikke noe for meg, så mine barn må nok bo på hotell framfor telt, stakkars....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2007 Mine også.............sukk.............;-))
♥Snulder Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Hohoho... jo da kunne kanskje jeg overlevd ei natt i villmarka og!
Superlis Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Glamping jatakk! Må bare fortelle om da jeg var på fest engang,superpappa hadde camping i hagen med ungene våre pluss 3-4 nabounger...de hadde det kjempekos:) Men jeg var kjempe lykkelig over og kunne krype godt under dyna i en seng:)) Så her i huset er alle inneforstått med at teltturer foregår der mor kan sove i et hus,mens de andre kan "kose" seg i telt:))
Karomamma Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Glamping så jo ganske kult ut da, men det er likevel i telt. Og da utgår det med skyhøye kneløft, som Karopappa pleier å si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå