Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har ett barn på 13 mnd. Og en Teutonia Spirit S3. I vinter her jeg hatt en vinterpose i vogna. Men nå som det våres, så har jeg lyst å ta bort den tykke posen. Tenker å ha ett saueskinn å sitte på, og teppe runt beina når vi er på kjøpesenter, og evt en fleece snøggel ute? Hva har dere i vogna nå?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 hei! vi har forresten lik vogn... her er lillegutt snart 2 år. i vinter har han brukt voksipose, men nå har vi lagt et saueskinn som han ligger/sitter på, også har vi et rørospledd over han/rundt beina. i tillegg drar jeg over stormtrekket. da har han på seg ull innerst, også fleece utenpå der igjen, ullsokker og lue, og evnt votter. det holder i massevis! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Takk, jeg var redd det ble for lite det jeg hadde på jeg....
Ranveig R Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Guten vår er 18 mnd og vi har vinterposen i vogna enno. Men då har han ikkje yttertøy på underkroppen, berre strømpebukse/bukse. Og så jakke eller tjukk genser og hue. Kjem nok straks til å ta ut dyna frå posen, så eg sit att med ein tynn, vindtett pose med fleecefór.
Mistin Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Har ligget i tykk vinterpose til nå, har da hatt vanlige klær evt. ullgenser og en tynn lue. I dag låg han i tynn pose (snuggle)med utedress og lue. Tror det ble i varmeste laget, men han er ekstremt varmblodig.
Vektjenta Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Her går det i saueskinn i bunn og ullpledd på toppen når hun er våken med vanlige klær hun kan gå i ute. Planlegger vi at hun skal sove ute tar vi i bruk saueskinnsposen og tar på litt mindre klær.
lifa og Eline Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 snuppa her er også 13 mnd. er det mer enn 6-7 varmegrader blir den varme dunposen igjen hjemme og det blir lammeskinn til å sitte på. Vi har en alleversdress som brukes med vanlige inneklær og hjemmestrikket ulldress under når vi ikke bruker dunposen. Har med ett tynt teppe men det brukes kun når hun skal sove i vogna. Holder seg god og varm selv uten teppe over beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå