Gå til innhold

Problemer med msn ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg som har slettet litt for mye på maskinen min igjen, noe jeg har en tendens til å gjøre når jeg skal være flink og rydde opp i unødvendige programmer:-) Når ikke jeg skjønner hva det er eller hva det brukes til, så sletter jeg det, kanskje ikke alltid like smart;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er pålogget, og det går fint.... tror jeg :-)

Skrevet

Shit!!! Da er det jeg som har vært for effektiv............IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grrrrrrrrrr.............nå må jeg rope på hormonbomba og få henne til å fikse det for meg..............hihihihi......;-))

Skrevet

Nehei, det er nok noe galt for jeg sliter også og jeg tror da ikke jeg har slettet noe som helst...?

Den vil ikke logge seg på... Men jeg er her da ;-)

Skrevet

Åh det var godt å høre, trodde jeg hadde kåla det helt til her jeg;-)) Kanskje ikke jeg er så dum alikevel da;-))

Skrevet

Ikke dum du da damen! Msn som tuller med oss ;-)

Skrevet

Så det var noen på skravle som hadde problemer også..

Skrevet

Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir:-)

Skrevet

Hadde store problemer med å logge meg på tidligere ikveld. Måtte prøve minst ørti ganger før det gikk. Så datt jeg ut fra hele internett, og måtte bruke en hel evighet på å komme på igjen. Typisk! Men det gikk til slutt. Det gjelder bare å være litt sta, og ikke ta et nei for et nei:-)

Skrevet

Jeg hadde jo tenkt meg inn for å prate med deg, Klættis, men jeg kom heller ikke inn!

Skrevet

Jeg ga opp hele prosjekt msn igår, og la med og så film istedet:-)

Men nå kommer jeg heldigvis inn igjen, så da var det ikke jeg som hadde trykket for mye på pcen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...