LilleBobble Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Jeg skal på ord. UL neste uke når jeg bare er 16+0 (16?4 i følge forrige UL) og lurer på om det kan være for tidlig? Har selvfølgeøig lest litt for mye igjen, og ser at noen som har så tidlig UL får beskjed om å komme igjen senere. Har også forstått det som at det kan være en fordel å være tynn når man skal ha UL så tidlig, stemmer det? (Er tynn selv) Det er jo ingen krise om jeg må tilbake på en ny UL altså, men har så lyst å få bekreftet at alt er som det skal, gjerne med kjønns-analysering på kjøpet...
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 tror du kan bare ta me ro, tok selv UL i uke 16-17 forrige gang å vi kunne se ongen kjempe godt (fikk da vita at vi ventet jente).. en fordel å være tynn når man skal ha UL?? NEI d må man abselutt ikke være, er selv ikke så tynn men vi klarte å se knøttet kjempe godt me utvendig UL i uke 8 og uke 12
olgita Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg var første gangen innkallt til UL i uke 16...trodde jeg var i uke 19. fikk beskjed om å komme igjen til ny time etter 3 uker, og ny termin etter de målene hun klarte å ta. Hun fikk ikke tatt alle målene skikkelig. Var lett å se babyen, og jordmoren sa det var en jente. Det sa hun også den andre gangen jeg var til UL. Men det var gøy å se forskjellen på ultralyd-bildene! Har ikke hørt om det er en fordel å være tynn eller ikke..Personlig tror jeg ikke det noen sammenheng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå