dritgrei hei hei! Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 ...Nå har jeg nesten sluttet å amme til og med.... hun vil jo ikke ha. hun våkner på morningsen og er klar for all slags, blid som ei sol, ut å forske!!! rulle, åle seg, smile, rope. krafse. smile, sove, spise, spise,le og spise..... skulle ikke hun bare ligge i ro å være bittebitteliten oppi kurven sin? Rart å ha sluttet å amme, uten at jeg har tatt den avgjørlsen selv... men hun er jammen meg et skjønt lite vesen, jeg blir varm både inni og uttapå av henne, pene lille dingsen min, men det er rart å merke at hun bli større, det går så ufattelig fort.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Ja det går vanvittig fort:-) Mine prinsesser har også styrt det med ammingen selv. De har rett og slett gitt beskjed om at nå er det nok, nå vil jeg noe annet.......og det går jo fint:-) Det er nok oss mammaer som sliter mest med akkurat det... Lille rosa har nå konvertert til Lille lime og har gått 1000-meteren på shoppingsenteret ikveld, stabbet avgårde og showet og danset:-) Men mamman er altså litt misunnelig på alt håret som Theo har - det er jo ingen rettferdighet i dette.....også vi som har såååå masse fin hårpynt som ligger og venter på å bli brukt:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 du kunne jo spart på alt det som ble tynnet vekk i går, og limt det på.... eller ??? :-) vi kan ikke skryte av baby med hår vi heller, men kjole - det har de :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Hehehehe.........ja, det håret som ble klippet av meg igår, kunne holdt til opptil flere parykker til små, hårløse trollunger:-) Da skulle vi nok fått brukt rosa hårpynt tenker jeg;-)) Og kjole må jo prinsesser ha såklart!
Superlis Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Babyen min er også vekk..en liten gutt er han plutselig blitt..med langt hår og krøller i nakken,har klippet han to ganger allerede:) Er helt hekta på hår lille prinsen,elsker og kose med hår,vil allerhelst ligge med mammaen om kvelden og kose med håret. Mammaen ble lei og nå har han fått en av storesøsters barbiedukke med langt hår...var inne hos han i sted,ligger på tvers og sover med barbie i hendene..hehehe vet ikke hva dette vil si for fremtiden:))) Vi får kose oss med smårollingene som ikke er babyer lengre:)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har ikke tatt henne..... det må det være tiden som har gjort.
Natteravnen* Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Det minkar på amminga her også... på dagen er det no berre et par gongar ho vil ha, ellers er ho opptatt med alle andre ting som skjer i rommet... Bortsett frå om natta, då, då er det stas må vite! 2-3 gongar. Men det må eg få orden på seinare.... Ho blir fort nok stor... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå