Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 er så koselig å ligge å se på at magen buler ut å kjenne at småen romstrerer inni der. kan ligge i en time å kjenne etter bevegelser å dytte litt på magen. men er såpass god plass der inne enda at lillen ligger jo både på kryss å tvers hehe. men jeg klarer ikke å kjenne forskjell på hender eller føtter, hvordan kjenner man det? er 27 uker i morgen jeg nå, tiden går jo så fort.
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Det er herlig å sjå at det er liv laga der inne. I går hadde chiquitin fest trur eg, var berre totalt kaos i magen *hehe* Det er enno plass til å snu seg rundt og ligge på tvers, men eg kjenner mest rørsler øverst i magen, når chiquitin ligg og "gnurar" med føtene øverst i livmora. Det blir nesten litt i meste laget av og til...
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 hehe hørtes ikke godt ut nei. hos meg ligger h*n mest på tvers nederst, så stikker bra ut i bredden på magen. ikke behagelig det heller hihi ser for meg at det blir mer behagelig når det blir litt trangere der inne, ikke svømmer sånn rundt hehe
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Men når det blir trangare får ein jo berre spark ein stad. Ser for meg at det kjem til å bli eitt stk sårt ribbein etterkvart...
Spira31 Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 kor langt va dokkår på vei før det viste på utsiden? e så spent på det! og glede meg sånn te pappaen òg kan kjenne det!
Twins i magen <3 Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Kjenner til det Det er så gøy!!! Knerten har virkelig vært i form i kveld, han har romstert noe fryktelig.. kjenner heller ikke forskjell på hender og føtter, men noen ganger er det i hvertfall enten rompa eller hodet som presser mot magen så den buler! Det er morsomt...
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Sparka kommer på forskjellige plasser selv om det blir trangere der inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå