Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Her passer foreldrene mine snuppa en natt i mnd ca, og ellers hvis vi spør om det hvis vi skal noe spesielt. Skulle ønske en gang i blant at noen ville passe henne en hel helg slik at vi kunne reist bort litt sammen.' Men, er takknemlig for all hjelpa vi får:-)
børdi Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 har kun et par timer hver mandag, men det er fordi vi er på kurs... ellers aldri nesten,, sukk...
blond Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Vi kan ha barnevakt hver uke, men det blir dyrt etterhvert, så vi har ca 2 ganger i måneden.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Vil ikke foreldrene dine ha snuppa di en helg? De virker jo veldig greie. Har sjelden barnevakt for det blir litt dyrt. Har ikke familie her vi bor. Blir til av vi sjelden gjør noe sammen, men bruker anledningen når vi får besøk av besteforeldrene.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Pass en annen unge, da vel. Barnevakt skal man ikke betale med penger, men med en gjenytelse, gjerne av samme slag. Har du bare ei snuppe på 2-3 år, så klarer du vel å passe ei til en hel helg? For å få det samme igjen? Hyggelig for snuppe1 og snuppe2 å være sammen også.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 2 timer hver onsdag de 4 ukene mannen min er på jobb, og hver 3. helg når jeg har jobb. Det er det jeg har fast, av og til en lørdagskveld..men det blir bare sjeldnere og sjeldnere...Kunne også tenke meg ei frihelg snart, men er redd jeg blir sittende å savne ongan når dem ikke e her...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Aldri nesten. Vi har 3 unger og har kun hatt barnevakt når svigermor har vært her hos oss. hver 3-4 mnd eller når vi er hos dem annen hver mnd. Å da kun ett par timer. men det funker kjempe godt, vi er kjærester og vi får masse tid sammen, samtidig som vi får masse tid med venner. Som vi enten innviterer hit eller som en av oss drar å er sammen med ene kvelden så drar den andre en annen kveld. Sånn får vi vært oss selv også, er ikke det samme når man har samboer i nærheten hele tiden.
camilla^ Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Har igrunnen ganske mye barnevakt. Min mor passer ungene minst to kvelder i uka, siden jeg jobber. Av og til også mer. Veldig greit siden jeg for øyeblikket bor i samme hus. En og annen gang er de hos pappan og farmora men det er ikke ofte. Det er som oftes de gå gangene jeg skal noe med min mann. Da synes jeg det blir for ille å spørre mine foreldre selv om de har sagt det er greit.
___ Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Ikke så mye vil jeg si. Vi hadde barnevakt 6 timer da den yngste ble født i romjulen og så hadde vi 3 døgn i sommer. Vi var foresten på kino en gang i høst. Da hadde vi også barnevakt den kvelden. Ellers så forsøker vi å avlaste hverandre litt slik at en av oss kan ta oss en tur av og til mens den andre har ungene. Nå er svigerforeldrene mine på besøk her i 10 dager så vi satser på at vi kan gå ut sammen en kveld, men det ser foreløpig dårlig ut. De er ikke helt begeistret for å bli alene med den yngste.
Snubi Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Aldri......har ingen familie eller andre vi kan spørre i nærheten.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 Familien bor 4 timer unna (det er de som er nærmest) så nei, ikke ofte akkurat. Bortsett fra når sambo jobber sent, slik at jeg må hente han på bussen. Da kommer en av naboene opp å sitter her i 15 min mens jeg henter sambo (rundt kl 22 og da sover jo lillegutt) Men barnevakt i den grad at vi kan gjøre voksenting uten barn (kino, restaurant++), det har vi ikke.
Baila Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Me hadde endel barnevakt, før eg ble gravid. Me bruker søskena mine, venner, min pappa, og hans mor. Dei liker godt å passe på dattera vår,- heldigvis. Men nå er det jo en til, så det blir nok vanskeligere nå frem i tid. Men eg rekne med at dei stiller opp når det trengs, og dermed gjer eg/me gjer det samme for dei. Nå har dei ikkje små barn sjøl, men dei trenger hjelp med andre ting, som kjøring/henting, fikse opp i huset, rengjøring, osv,, )
Gunn1 Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Vi har farmor som trår til av og til, kanskje en gang annehver mnd. Ellers ingen andre. Hun har av og til hatt dem en hel helg og det er kjempe deilig. Vi har ei jente som kommer til oss en kveld i uka - ca 4 timer. Da svømmer jeg, går på besøk eller annet. Far er ukependler og da er det godt for meg å komme meg litt ut. Hadde vært veldig allright og hatt noen vi kunnet "deale" med. Om jeg har 3 barn en helg eller 6 så går det helt greit )) Noen andre fra Askim her som kunne tenkt seg det samme så er det bare å ta kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå