Gå til innhold

navnespm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. er det teit å ha amalie,når søskenbarnet heter amanda og nabojenta heter emilie ... passer det til sander som blir storebror?

noen tips til søte jentenavn som passer til sander? ?

har også tenkt på christine.camilla,maja,maiken,ane,ida

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo litt vanlig med amalie da...liker ane og ida jeg..

Skrevet

og de er jo vanlige navn det og, men føler så mange heter amalie for tida

Skrevet

Synes det er flott navn jeg, og ville ikke sett på det som noe problem at søskenbarn heter amanda og naboen emilie. At det er et vanlig navn etterhvert får så være om dere liker det, tenker jeg da:) Synes Ida er finest sammen med Sander av de andre alternativene du nevner:)

Skrevet

Amalie og Sander synes jeg kjempe flott...

Hva med Ida Amalie?

Skrevet

Hva med amelia? Uansett..... det klinger jo fint med sander og naboen og søskenbarnet;) Hadde brydd meg fint lite alikevel. Ta et navn du liker og er komfortabel med og drit i hva naboen heter;)

Skrevet

Like du amalie så synes eg ikkje at du skal tenke på at d navnet ligne på noen andre sitt navn som du kjenner, sånn e d som regel med de fleste navn:)

Mi tøtta skal heite Emilie Helene.

Emilie e jo blitt ganske vanlig, men no bynne poppis tia på emilie å gå ned.

Eg har bestandi likt d navnet så eg hadde kalt ho d uannsett:)

Skrevet

tusen takk for svar:) er så koseligt å få gode svar her:) setter pris på det.takk. er ennå en stund til å tenke. har ennå ikke gått helt opp at jeg får en jente, det var jo helt stiligt:) ha en fin dag:)

Skrevet

Synes ikke du skal tenke på det! Det er jo forskjellige navn, selv om de kanskje er litt i samme sjanger.. Ta det dere liker best selv :-)

Skrevet

Amalie er fint og passer helt greit med Sander. Det ligner kanskje litt på Amanda og Emilie, men det er jo ikke det samme da.

Dessuten hvis man leter litt rundt i familie, nabolag, barnehage og vennekrets så er jo omtrent ALLE navn opptatt, så det får man ikke bry seg om.

Skrevet

Synes du skal ta det navnet hvis det er det du liker. Hun skal jo ha det hele livet, og når hun en gang blir 70 år er det sikkert ett fett for henne om hun en gang hadde en nabojente som het Emilie :)

Skrevet

Siden jeg hater Ane og søsteren min heter Ida synes jeg du skal ta et av de..hihi:)

Synes Amalie er et fint navn, jeg, men nå heter jo halve ungeflokken i byen jeg bor i enten Thea eller Amalie.. Da synes jeg det er bedre å velge et litt mindre brukt navn.

Vi venter jente og skal gå for Selma:)

Skrevet

Jeg heter Ane...hater ikke ...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...