Gå til innhold

reise med 2 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på flybilletter og har funnet en superbillig billett til 247 en vei, men flyet går 05.30.. vi må i tillegg overnatte hos en veninne hvis vi skal ta fllyet..tøtta sover hele natta til 7-8 tia, så jeg lurer på om det er bra å reise så tidlig med henne eller går det greit siden hun tar igjen søvnen å reisen...

skal vi foresten fly seinere så koster det oppimot 1000 kr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dame som jobber med paradisreiser (reisebyrå) reiste på tur rett etter barnet var født.

Skrevet

har flydd med henne før, det er ikke det.. men er redd for at det kan bli for tidlig å fly halv 6 in the morning!

Skrevet

vi møtte reise 4 på mårran da vi sku nord over.. han va litt små sutrat på turn men ellers gikk det helt fint!

Skrevet

det kommer til å gå bra det. jenta di sover nok på fly, det gjør min sønn i hvertfall de gangene vi har tatt fly...

god tur

Skrevet

takk folkens:) er så ubesluttsom at jeg ikke hadde fått bestilt billett hvis jeg ikke hadde fått svar;)

Skrevet

jeg reiste til Italia med gutten min og måtte stå opp halv 4 på natta for å rekke et fly som gikk kvart over 6.

Gikk kjempebra - han var småtrøtt og sov litt i bæreselen jeg hadde ham i eller kikka rundt seg. Når han ville ha mat, så løsnet jeg på selen så bøyde han seg ned for å drikke - gikk helt fint.

Dem tåler slikt en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...