nourateadni Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 ser på flybilletter og har funnet en superbillig billett til 247 en vei, men flyet går 05.30.. vi må i tillegg overnatte hos en veninne hvis vi skal ta fllyet..tøtta sover hele natta til 7-8 tia, så jeg lurer på om det er bra å reise så tidlig med henne eller går det greit siden hun tar igjen søvnen å reisen... skal vi foresten fly seinere så koster det oppimot 1000 kr..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 En dame som jobber med paradisreiser (reisebyrå) reiste på tur rett etter barnet var født.
nourateadni Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 har flydd med henne før, det er ikke det.. men er redd for at det kan bli for tidlig å fly halv 6 in the morning!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 vi møtte reise 4 på mårran da vi sku nord over.. han va litt små sutrat på turn men ellers gikk det helt fint!
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 det kommer til å gå bra det. jenta di sover nok på fly, det gjør min sønn i hvertfall de gangene vi har tatt fly... god tur
nourateadni Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2007 takk folkens:) er så ubesluttsom at jeg ikke hadde fått bestilt billett hvis jeg ikke hadde fått svar;)
Chiquita Bananas Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 jeg reiste til Italia med gutten min og måtte stå opp halv 4 på natta for å rekke et fly som gikk kvart over 6. Gikk kjempebra - han var småtrøtt og sov litt i bæreselen jeg hadde ham i eller kikka rundt seg. Når han ville ha mat, så løsnet jeg på selen så bøyde han seg ned for å drikke - gikk helt fint. Dem tåler slikt en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå