Gå til innhold

Svigermonster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde fra begynnelsen og være grei og hyggelig med min svigermor, men det skulle ikke bli så lett...Det begynnte med noen ekle komentarer fra henne foran folk, for å drite meg ut liksom. Nå er ikke jeg den typen som glefser tilbake når noen sier ubehaglige ting til meg, jeg prater det liksom vekk og later som ingenting..domme meg, kommer liksom altid på etterpå hva jeg skulle ha sagt..men det ble verre, hun slutta å hilse på meg, og var fortsatt ekkel. Jeg begynnte å legge merke til at hun herma etter meg, interiør, mat osv. Dama virka jo sjalu på meg, vil er veldig forskjellige, hun har verken lappen, utdannelse, jobb,det har jeg. Utseendemessig er vi veldig forskjellige, jeg er høy og lys, hun liten og grå...Da jeg ble gravid begynnte hun å hilse på meg...Når jeg hadde fått gullet på sjukehuset, var det første hun begynnte å jamre seg om var det grusomme navnet og hvor lang tid det tok før hun vendte seg til det...Hun klager veldig mye, har lite positivt å si. Hun piller seg i nesen og fiser når jeg er til stede, hun er skitten og vaser seg selv og huset sjeldent...Nei, jeg kunne skrivet bøker om hvor grusomt dette mennesket er, men jeg tar det til meg og sliter veldig med dette. Jeg og sambo har krangla en del av dette, han ser jo hvor rar hun er men blod er jo tykkere enn vann..Men jeg tror hun har forstått at hun har gått for langt og kommer sjeldenere på besøk(heldigvis..) Etikk, moral og sosiale antenner er ikke hennes sterke siden, tror nesten hun er tilbakestående..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha (beklager!!), men skjønner deg veldig godt!!! Kan gå på veggen av svigermoren min også, hun vil egentlig bare hjelpe, men blir for mye av det gode og veldig slitsomt...

men hun er en engel sammenliknet med hun du beskriver!

uff, ikke så greit, man er jo liksom stuck med denne familien og svigerfamilien....

ingenting som er positivt med henne?? hørtes jo ikke videre lekker ut nei.... høres ut som hun egentig er veldig usikker og litt misunnelig på deg!

tvi tvi ;)

Skrevet

Hei, jeg forstår at du ler, det gjør alle andre og:)...det er faktisk ingenting positivt med henne, hun har store vanskeligheter med å sette seg inn i andres situasjoner, hun tenker bare på seg selv og driter i om hun har en uvenn eller ti..Men det er så merkelig at familien bare aksepterer slik hun er, at ingen sier at nå må du sjerpe deg. En uintligent psykopat vil jeg kalle henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...