ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 det var da ikke så vanskelig å sette seg opp selv på gulvet Og heller ikke klappe i hendene *smiler* så nå legger hun seg ned, for så å sette seg opp hele tiden. Avslutter med klapping og latter for lyden er jo sååå morsom *sukk* smelter et mammahjerte det ja.. Da jeg vasket kjøkkenet tidligere i dag kom hun plutselig etter og satt seg så pent opp med ryggen inntil vaskemaskinen og underholdt mamma med klapping Det er så kos å være mamma...
mammaentiltrulte Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 ååååå så koselig med noen sånne hverdagsglimt. og ikke bare alt som er negativt med barna våre. gleder meg til det blir min tur til å oppleve det. men må nok vente litt for tulla er bare 5mnd enda
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Åh så gøy. Så morsomt med alt som skjer med de små. Er jo forandringer hver dag=)
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Ja det er virkelig herlig.. Storkoser meg virkelig hjemme med prinsessen. Ting som ikke virker så viktig for andre - blir plutselig sååå stort for en hormonell mamma Ja du får gi henne litt tid.. hehe... Men husk å nyt tiden nå også - den går så altfor fort!
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2007 Ja veldig gøy Du har helt rett i at det er forandringer hver eneste dag.. Tiden går så fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå