Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Vesla mi har så vondt i magen for tiden etter hvert måltid, bare i dag har jeg trøsta og byssa i flere timer mellom slagene for hun har så vondt. Det eneste jeg kommer på er at det kan være melkeprodukter jeg har spist/drukket som plager henne. Har gitt Nan nå for å se om det gir seg. Hvor lang tid tar det før evt. melkeprodukter jeg har fått i meg er ute av kroppen min? Bør jeg pumpe og kaste melken til i morgen? Har spist 2 fløteis i dag før jeg kom på hva det kunne være...vil ikke at hun skal måtte ha så vondt igjen... Takk for svar :-)
75 modell og mamma til 6 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Samme erfaring med min første, måtte kutte ut alle melkeprodukter, med unntak av youghurt. Kan ta opp til 6 timer før melkeproteinet er helt brutt ned, tror jeg.
Lille søtnos Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Hjalp her også å kutte ut melk. Du kan jo slutte å innta melkeprodukter fra og med nå, og se om det hjelper for den lilles mage. Jeg har nå etter 5 mnd uten melk begynt å drikke det litt igjen for å se om det går bedre nå. Jeg drakk veeeeeldig mye melk da jeg var gravid, så jeg savner det litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå