Gå til innhold

Jeg fryser lett på brystvortene... noen andre? tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er ubehagelig, jeg går jo rundt fullt påkledd, men om det er kaldt ute merker jeg det på brystvortene. Har dette noe med melkeproduksjon å gjøre. Jeg er førstegangs så har ikke helt peiling... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig normalt. kjøp deg et par ammeinnlegg i ull og bruk de:)

Skrevet

Er også førstegangs..har heller ikke peiling, men "sliter" med det samme. Synes det kan gjøre skikkelig vondt noen ganger. :(

Håper noen "erfarne" kan svare oss... :)

Skrevet

Jeg KLØR på de jeg... noe helt fælt også:-P

Skrevet

jeg får og skikkelig vondt når jeg fryser. kjennes seriøst ut som om noen skjærer av brystvortene... men løsningen for meg var ull-ammeinnlegg... bestilte mine på nostebarn.no. de kostet rundt 60,- og var store, varme og gode! lenge leve ull:-)

Skrevet

Eg brukar ullinnlegg i bhen, men føler ikkje at det hjelp SÅ masse då. Kjøpte ammeinnlegg i november, det er skikkelig ekkelt å fryse masse på brystvortene.

Men det er myykje betre med ammeinnlegg enn uten altså! Løp og kjøp!!

Skrevet

jeg hadde også det problemet. har begynt å produsere melk. var da redd for å få brystbetennelse. kjøpte da ammeinnlegg i ull. anbefales!!

Skrevet

når det er flere minusgrader ute, merker jeg det samme..uansett hvor mye klær jeg har på meg... merkelig... skal kjøpe ull-ammeinnlegg jeg:)

Skrevet

Tusen takk for tips!! Jeg skal løpe og kjøpe!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...