Gå til innhold

"Mannfolk-fis"...


Micropus

Anbefalte innlegg

Filip har alltid prompa masse (:-)) men de siste dagene har det begynt å lukte skikkelig vondt!! Hittil har de vært så og si luktfrie. I tillegg har han sluttet å bæsje daglig... Har sikkert en sammenheng. Lurer på om flere har erfart dette? Er så redd for at han skal få fordøyelsestrøbbel eller at han er allergisk for noe...?! Han får mm også en flaskke mme på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De får jo ordentlig bæsjelukt på avføringen hvis de får mme har jeg lest, så da vil det påvirke prompen også sikkert. Mathilde fikk forstoppelse når hun fikk mme, men nå blander jeg i en teskje maltekstrakt når hun får det, og da går alt så meget bedre:) Kanskje det hjelper for dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine sine fiser lukter også skikkelig kar!

Av og til kan vi nesten stille klokka etter bæsjebleiene, mens andre perioder, kan hun fise de verste fisene. Og gå dager mellom bæsjebleiene.

Var også redd for forstoppelse, men det gikk seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask promper også masse... men det lukter bare når det er rett før han skal bæsje... etter at han har gjort det, lukter fisene ikke noe på noen timer :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emre promper også masse, og det lukter helt forferdelig noen ganger.Men jeg er glad for at lufta kommer ut jeg, et godt tegn. Har hatt ett barn med kolikk tidligere, og det er ikke noe moro. Stakkars unge som har vondt, og slitne foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...