Gå til innhold

Er det bare meg som ikke er kvalm...?


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Er 6+1 i dag, og har ikke vært kvalm i det hele tatt. Er egentlig litt lei meg og redd for at ting ikke er som de skal være, hadde noen få symptomer som ømme pupper og løp på do for å tisse hele tiden, men nå ser det ut som om disse og har gitt seg.

Trodde en skulle merke mer og mer jeg, men nå lurer jeg på om jeg i det hele tatt er gravid lenger....

 

Beklager litt sytete innlegg, men er litt motløs... Håper det går bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kommet mye kortere enn deg, men jeg er heller ikke kvalm. Har i det hele tatt ingen symptomer. Kanskje det kommer, eller ikke. Tror ikke det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kvalm, var heller aldri kvalm i det forrige sv.skapet. Tror vi bare skal være glade for å slippe "billig" unna jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo egentlig at vi slipper unna den verste kvalmen da, men synes det er litt uvirkelig enda jeg, at jeg faktisk er gravid... Jaja, en får jo bare vente og se, skal på tidlig ul om en uke, er kjempespent!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også frisk som en fisk!! Har veldig lite symptomer..Litt stikkinger i puppene, Men bare av og til... Så det er nok normalt det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i svangerskapsuke 6, og har ikke store symptomer. Men føler meg stor...virker som magen er full av spirer. Ømme pupper og svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også veldig hatt veldig lite symptomer, men på onsdag begynte kvalmen å melde seg. ikke så kraftig heldigvis. er 6+4 i dag. er heller ikke så mye å tisser lenger, men er enda trøtt å svimmel. ømme pupper har jeg ikke fått enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to barn og aldri värt kvalm i svangerskap... er bare 4 uker pá vei jeg da (ikm i morgen!!) sá jeg háper jeg slipper unna denne gangen og:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad for å lese innlegget ditt! Jeg er i 7.svangerskapsuke, og har ikke vært kvalm i det hele tatt. Jobber som før, og trener nesten som før. I går ble jeg så redd for at noe var galt at jeg tok enda en graviditetstest:) Måtte bare være sikker liksom. Jeg merker at jeg begynner å glede med til ultralyd - føler at graviditeten kan bli litt mer konkret da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blitt kvalm enda,men er bare 4+4. Da jeg ble gravid nå i høst kom kvalmen i uke 6,skikkelig!!!!!! Da var nok spiren allerede død,men jeg var kvalm helt til i uke 10-11,da det ble konstatert MA.... Kvalme er ikke noen garanti for at alt er bra heller,dessuten;ikke vær lei deg for at den ikke har dukka opp,for det føltes helt for jævlig å bare ligge på sofaen og å henge med huet i dass....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det så lenge dere kan!!:)

Ikke noe særlig å ha den ekle kvalmen hengende over seg..

jeg ble ikke kvalm før i uke 9-10 forrige gang( og var det i ca. 2mnd) så forbereder meg på det samme nå :)....

Bare vær glad til om dere slipper:)

 

Heldig-griser..haha.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...