Caelyn Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hadde ikke lagt merke til det jeg, før jeg tittet litt på 1. trimester siden. Vet det har vært mye bråk ang det, men når skjedde dette egentlig?
*Angelface* Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hmm..så det jeg og.. Dumt når man har personlige/intime spørsmål...
Caelyn Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Om man har flaue eller intime spørsmål så kan man jo evt lage seg en egen brukerkonto for sånt da.. Er ikke noe stort savn når man slipper ubehagelige anonym-kommentarer og ekle tråder synes jeg. Ekle/intime spørsmål har vi vel alle sammen egentlig
attpåklatt!! Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Må ha skjedd i dag eller noe... Synes det var dumt!! Ikke det at eg trenger den noe særlig... Men tenker på feks 1.gangsgravide.. de har vel gjerne noen spørsmål av og til som er greit å være anonym på... eller andre som har såkalte "pinlige" spørsmål..
minime<3 in belly Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg syns det er VELDIG bra!!! Hørte noe på radio`n her om dagen at de vil kreve at man stilles ansvarlig for hva man skriver på forum.
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Synes egentlig det er like greit at den er borte. Ingen spørsmål er for dumme, så folk trenger ikke være flaue. Og så slipper vi slike anonyme krangletråder som det har vært en del av i år.
*Angelface* Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Noen har faktisk slektinger og venner her inne..Var bare det jeg mente med imtime og personlige spørsmål!
miss blithe Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Har det vært anonym knapp her da? ikke lagt merke til det. Men anonym knappen er ikke borte på kranglesiden hvertfall, der den burde vært vekke.
Caelyn Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2007 Er ikke her på denne siden det har vært mest problemer med det, men massevis på bl.a. 1. trimester, så skjønner at de fjernet den. Hadde de fjernet knappen på kranglesiden, hadde siden ikke lenger eksistert Ille, men sant. Uten de "fæle, ekle, slemme" anonyme, så hadde debattene dødd ut tror jeg
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 hei, jeg syntes d e litt dumt jeg fordi har hatt stor nytte av den der hvor jeg har lurt på personlige ting. Jeg har ønsket å være anonym da fordi jeg kjenner andre her inne som jeg ikke ønsker skal vite d er meg.. men men... da må jeg vel finne et annet sted å få svar på de spørsmålene, skjønner folk er glad ettersom d har vært mange teite innlegg også men men... sånn e d ..
LilleBobble Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 Synes det er kjempebra jeg! Mange som skjuler ekle innlegg bak en skjult fasade, som er både ødeleggende og sårende for noen. Men det finnes ikke et "vanskelige/pinlige spm" side her da, som på snartmamma.com? Der kan man poste anonyme innlegg, mens resten av forumet er forbeholdt signerte brukere.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Jeg synes det er fantastisk Om man er redd for at noen skal kjenne deg igjen... bruk litt anonyme nick. Er jo kanskje ikke no vits å kalle seg LISA om man heter det... er jo bare å bruke et anonymt nick. Trenger jo heller ikke skrive alt for mye om seg selv på profilen heller... kort og greit holder ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå