Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt med uke 14 i dag og er fortsatt kvalm ,jeg kaster ikke opp men det er veldig ubehagelig ,har mistet 2 kilo,for jeg ikke har lyst på mat, er noen i samme båt? hvor tid kvalmen avtar seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg er ogsaa i uke 14, og kvalmen har vaert borte i ca en maaned, MEN, noen dager kommer den tilbake selv om jeg ikke har kasta opp den siste maaneden da.

Det er fortsatt mat jeg blir litt kvalm av aa tenke paa liksom, men jeg pröver bare aa ikke tenke paa det :-)

Noen er faktisk kvalme under hele svangerskapet, men det er heldigvis ikke mange da..

Skrevet

jeg er i uke 16 og har fremdeles brekninger...Er mye bedre men hadde håpt at det skulle gi seg nå.Hadde to dager etter hverandre hvor jeg ikke brekte meg noen ganger.Var kjempehappy,men så var det påan igjen..Har bare brekt meg 2 ganger i dag ,men føler meg litt uggen.Gulper litt og...klage klage..sa det er ikke godt å si når det gir seg.Vi må nok bare holde ut.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Forrige gang så forsvant ikke kvalmen hos meg før i 3. trimester, og da spydde jeg vel hele 2, trimester!:-/

Har ikke spydd så mye den her gangen, men er veldig kvalm hvis jeg ikke får nok søvn, og har null matlyst...trodde jeg hadde greid å gå opp litt, men neida...går også nedover. Nå har jeg ferdig oppskåret brød, ost og paprika, så det tar kort tid å lage en skive, så jeg får i meg noen pr dag, så tror ikke jeg kommer til å gå ned mer. Merker at kvalmen avtar nå, og er også i uke 14. MEN...jeg har tatt maaange forhåndsregler for å unngå å få det som sist...langde en tråd på 1. tri:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/7806413

Håper kvalmen avtar snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...