Gå til innhold

Stellebag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger man egentlig stellebag?

Jeg mener jeg skjønner jo at det er praktisk med en spesiell veske der man har alle "stelle-ting" sånn at man ikke må pakke hver gang man skal ut en tur. Jeg skjønner også at det er en del ting man må ha med seg i tilfelle, men som kanskje ikke brukes så ofte. Men likevel......

Jeg synes bare at disse stellebagene er så utrolig store. Trenger man virkelig så mye? Har jo sett venniner som drasser rundt på disse kjempe bagene men de bruker jo ikke halvparten av det de drasser rundt på.

Trenger man virkelig en så stor bag? ( hva er det i såfall man har i den?)

Sikkert bare jeg som er dum men.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..vet ikke jeg...men jeg tenker som så at..

-Et håndkle er sikkert lurt å ha med. Om vi f.eks er på cafe og jeg må skifte på baby'en, så er det ikke særlig hygienisk å legge den rett ned på et stellebord som hundrevis av andre kanskje har skiftet bæsjebleie på. Ikke alle er like nøye med å vaske av stellebordet om de griser det til...

-Vaskeklut(er) eller våtservietter.

-Et ekstra klesskift... I tilfelle jeg eller noen andre skulle være så uheldig å søle så baby'en blir våt inn til huden...

-Et par ekstra bleier er kjekt å ha...i tilfelle løs mage..

-En salve...i tilfelle løs mage---->sår rompe.

-Flaske...når barnet har blitt så stor at den bruker det.

-Middagsglass + skje....om man skal på cafe eller på besøk til noen... og barnet har begynt å kreve mer mat enn bare pupp.

-Gulpeklut(er). Kjekt å ha et par rene i vesken... De er svært udelikate å tørke gulp med flere ganger---->lukter...

Tja...det er nå det jeg tenker å ta med i stellevesken når vi skal på utflukt!

Skrevet

Det er en fordel at stelleveska kan henge på vogna. Da slipper du å bære den eller å ha den liggende under vogna der det blir mye søl. Derfor har jeg kjøpt egen stelleveske. Ellers kunne man jo brukt en vanlig bag eller noe. Jeg må bare anbefale Little Company sin veske, den jeg har er det fire termorom i, med plass til og med til Avent flasker.

Er helt avhengig av stelleveske, det er så greit å ha den ferdig pakket og klar når man skal ut en tur.

Skrevet

Man trenger ikke en stelleveske, men mange synes nok det er greit å ha en fast plass til alle de stelletingene som de føler er greit å ha med seg.. Da slipper man å finne frem alt hver gang..

Ellers er det greit å ha noe som kan henge på vogna.. Og kanskje noe som flasker kan stå oppreist og stødig i... Og etter mitt skjønn, noe med stellematte i. Men noen klarer seg med håndkle til dette :-)

Smak og behag! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...