Gå til innhold

Kan man kjøre scooter =??

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer hakke lappen og eneste framkomstmiddel er scooteren min ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ikke noe grunn til at man ikke kan d....

må vel bare være ekstra forsiktig med tanke på sikkerheten ang magen og slikt...

Skrevet

Sist jeg gikk gravid fikk jeg skikkelig hets her inne da jeg fortalte at jeg kjørte scooter og var gravid. Det kan jo selvfølgelig være noen andre som ikke kjører ordentlig, så det er vel en viss risiko. Men så lenge du er observant og kjører forstandig skulle det ikke være noe problem.

Ting KAN jo skje når man kjører bil osv også.

Man trenger ikke å være hysterisk forsiktig fordi om man er gravid. Selvfølgelig skal man ta forholdsregler, og tenke på seg selv og sin egen sikkerthet. Men det kan bli litt mye til tider...:)

Skrevet

Sist jeg var gravid så kjørte jeg og skuter frem til jeg var ca 6 mnd på vei. Magen begynte og komme da også ble det vinter.....Ser ikke problemet ved det så lenge man er forsiktig i trafikken...mener det er viktig å prøve å leve slik man gjorde før en ble gravid. Folk både rir og sykler når de er gravide så ser ikke problemet med at scooter skulle være noe verre...Men det er vel kanskje på tide å parkere scooteren når magen blir stor da! :)

Skrevet

Jeg var på Svalbard i 4.mnd. og kjørte scooter, hundeslede og krøp i isgrotte på magen! Man kan ikke bekymre seg for ALT kan være farlig! Såfremt man ikke anstrenger seg og stresser, og man må lytte til kroppen - for den sier ifra når du må roe ned. Det farligste man gjør er å sette seg i en bil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...