Mamma til 3 <3 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Lillegutt(3mnd) har alltid vært flink til å spise ordentlig. Men den siste uken så blir han bare sur. Drar i puppen,vil ha puppen igjen ,også vil han ikke ha den. Jeg blir sprø snart. Ikke er det melkespreng og ikke har jeg for lite melk. Noen som har vært borti dette?
ChaChi Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 ja, sånn er snuppa mi også, begynte rundt 3 mnder hun også.. aner ikke hvorfor hun er sånn jeg, men tror hun blir irritert for at melken ikke kommer fort nok. ganske så glupsk jenta mi, og hyyyyler om det ikke kommer melk et sekund etter at hun har fått puppen i munnen.. håper det er en paserende greie, men har vært sånn i nesten en mnde nå. Helsesøster fikk se det på kontrollen også, og eneste hun kunne si var " ja der har du noe og stri med, bra du har tålmodighet" det hjelper og bytte pupp om hun begynner sånn hos meg vertfall, så noen ganger bytter vi pupp 5-6 ganger under et måltid.. litt styrete, men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå