Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 er det noen av dere som har prøvd refleks sin allværsdress (tynn med stjerner) ??
nepomuk Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Det er et innlegg til her om det samme. Jeg har svart der...
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har kjøpt den til snuppa, har ikke prøvd den ut men synes den virker god! har Reflex vinterdress som min datter har brukt i vinter og har vært superfornøyd med den!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har fjorårets. Jeg er fornøyd med den minus at stoffet er litt "uglatt". Ergo trekker den lett til seg skitt og møkk. Ikke så enkelt å bare tørke av med en fille. Derfor blir den litt ofte vasket.
lifa og Eline Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Vi har netopp kjøpt men vi kjøpte en rosa/burgunder med rosa hjerter skal vente med å bruke den til den vi har nå er for liten ( regner med 4-8 uker til) Gleder meg til å ta den i bruk da jeg synes den virker veldig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå