Gå til innhold

Hvordan er det med bading i sjøen, egentlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg masse til sommeren, men en venninde av meg sa at man visstnok ikke kunne bade i sjøen når man er høygravid? Har termin i slutten av aug, og ser for meg late dager på familiens landsted med privat strand, der jeg kan duppe i havet hele dagen lang, for å lindre min oppsvulmede, overopphetede kropp... Må jeg holde meg på land? Er det virkelig fare for at bakterier kan komme opp i livmora??? trodde den såkalte "slimproppen" var nettopp til dette formålet, å holde alt snusk unna????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen kan gå med åpning lenge før fødsel. da skal du være forsiktig.

det samme gjelder dersom slimproppen har gått. men før dette kan du da bade og kose deg.

men vær obs på at du kan bli veldig sår på brystene og at du eER mer utsatt for infeksjonsfare og dermed må skifte badetøy med en gang du kommer opp, og være nøye med hygienen.

Men er slimproppen inntakt, så bad og kos deg!!

Hilsen en annen badenymfe med termin i juni, som dermed ser mørkt på badesesongen..

Skrevet

Hei hei.. Har selv termin i slutten av august, og var hos jordmor idag. Fikk høre hjertlyd for første gang =)

Jordmor fortalte at det er fullt mulig å bade i både klor og saltvann. Hun hadde forhørt seg med mange andre jordmødre med laaang erfaring. Er som sagt bare hvis det er komplikasjoner det ikke anbefales...

Jeg skal bade masse(!) til sommeren.

Skrevet

bare å bade...ikke farlig det:) Kos deg!!

Skrevet

Ikke de siste 4 ukene før termin har jeg fått beskjed om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...